Kundservicehjältar till en av Sveriges största mobiloperatörer

Anci Group AB / Kundservicejobb / Gävle
2022-05-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicehjältar till en av Sveriges största mobiloperatörer" (publicerad 2022-09-05) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anci Group AB i Gävle, Sandviken, Hofors, Söderhamn, Bollnäs eller i hela Sverige

Vår uppdragsgivare växer så det knakar i Gävle och med deras befintliga kund utökar dom nu samarbetet ytterligare.
Därmed söker vi fler härliga och roliga kollegor till det fantastiska kundservicegänget hos vår uppdragsgivare!

Hur en vanlig dag på jobbet ser ut? Du tar emot inkommande chattar, samtal och mail som du hanterar. Det kan vara kunder som vill bli kund hos Tre, eller befintliga kunder som vill ha hjälp med olika tjänster och eller produkter som Tre erbjuder. Det kan vara allt från fakturafrågor till felsökning till generella frågor och funderingar.

Fokuset i arbetet ligger på att lösa varje kunds ärende direkt vid första kontakt samtidigt som vi gör det med god service och effektivitet. Ingen kund ska behöva återkomma i samma ärende flera gånger för att få sitt ärende löst och kunden ska ha en positiv upplevelse av att kontakta kundservice.

Du ingår i ett kundserviceteam tillsammans med ett antal kollegor och en Team Leader som tillsammans med vår kund och uppdragsgivare vill skapa världens bästa kundserviceupplevelse och skapa ett trevligt och roligt team som alla trivs att arbeta och vara i som likaså utvecklas och växer tillsammans.

Mer specifikt om tjänsten:
Placeringsort: Gävle
Anställningsgrad: Heltid - 100%
Lön: Timlön under 24 år 110,18 kr, Timlön över 24 år 127,66 kr.
OB tillkommer och bonusmöjlighet likaså.
Start: OMGÅENDE
Öppettider: Måndag - Fredag, 09:00 - 19:15, lördagar 09:00 - 15:00.
Observera att öppettiderna är preliminära och kan ändras.
Språk som krävs i tjänsten: Svenska samt engelska i tal och skrift.

Övriga krav

Då hantering av telefonsamtal, e-mail och chatt sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidigt i den dagliga hanteringen medan du hjälper kunderna med deras ärende oavsett kanal. Likaså är språknivån på engelska och svenska av stor vikt.

För att trivas på företaget är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Företaget är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.
Du startar tjänsten med en introduktion inom företaget och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2022-05-18

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ANCI Group AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Anci Group AB (org.nr 559315-3645)
802 80  GÄVLE

Jobbnummer
6660769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anci Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anci Group AB: