Kundrådgivare till Telias Kundtjänst

TeliaSonera Broadband Services Sweden / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Göteborg, Jönköping, Karlstad, Malmö, Norrköping eller i hela Sverige

Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.

Nu kanske du undrar hur Telias Kundservice skiljer sig från andra? Vi är helt enkelt den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass. Därför anställer vi fler engagerade medarbetare till Telias Kundservice för Bredband.

I den här rekryteringen kommer du att börja din anställning med en utbildning på 5 veckor och vi söker dig som kan börja omgående. 

Vi erbjuder dig

• Du får möjligheten att arbeta på marknadens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass
• Du kommer att arbeta i Telias kundservice som är innovativ, modig och framåt.
• Som en introduktion får du en gedigen utbildning inom våra tjänster och erbjudanden, sälj och de system du kommer att använda
• Vidare utbildas du kontinuerligt för att kunna behålla och utveckla dina goda kunskaper
• På sikt finns möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi vill att du ska stanna hos oss på Telia

Publiceringsdatum
2012-11-23

Arbetsuppgifter
Som Kundrådgivare i Telias Kundservice är din uppgift att hjälpa våra kunder, främst per telefon men även chatt, mail och funktionsbrevlådor. Våra kunders frågor handlar bland annat om bredband, digital- tv och andra saker som hör till dagens digitala hem. Du ska analysera problem och på snabbast smidigast och mest pedagogiska sätt, lösa såväl enkla som komplicerade ärenden hos våra privatkunder.

Vidare innebär rollen som Kundrådgivare att aktivt arbeta med försäljning genom att erbjuda relevanta lösningar, produkter och tilläggstjänster. Du ska ge våra kunder ett serviceinriktat och professionellt bemötande, överträffa kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och innovativ i ditt sätt att lösa problem. Du kommer även att hantera lättare reklamationer.

Vi söker dig som har
Minst 3 års gymnasiekompetens eller motsvarande. Du har hög social kompetens samt mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska. Du har också en god vana att arbeta i olika datasystem.

Det är mycket meriterande att ha tidigare arbetslivserfarenhet, gärna av försäljning och kundkontakter. Det är även meriterande med ytterligare språkkunskaper. Viktigast av allt för denna roll är att du kan ge en service i världsklass till våra kunder.

Arbetstider
Vi har öppet alla dagar året runt, vardagar 07.45 till 21.15 och helger 09.45 till 18.15, vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.

Så ansöker du
Du skickar in din ansökan via länken nedan, "skicka ansökan".

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Rekryterare Rebecka Salomonsson på telefon: 08- 504 517 52. Vi tar inte emot ansökningar via email.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Salomonsson, +46 725221722

Företag
TeliaSonera Broadband Services Sweden

Adress
TeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm

Jobbnummer
1400660

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Broadband Services Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden: