Kundrådgivare till Telias företagssupport i Norrköping

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Eskilstuna, Örebro eller i hela Sverige

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport.

Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Här i Norrköping sitter ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.

DIN NÄSTA UTMANING?
Ditt jobb är att ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt. Du ska tillsammans med våra kunder lösa deras problem för att sedan vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från oss. Vi är bra på att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig!

För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på tre veckor som preliminärt startar den 17 september och därefter löpande coachning och utbildning.

Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.

OCH VEM ÄR DU?
Du är vår röst och ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar att arbeta med våra kunders behov och säkra att deras kommunikation och teknik fungerar med oss. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia.

Din personlighet:

• Kundfokuserad och resultatorienterad
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Effektiv och flexibel
• Gillar ett strukturerat arbetssätt

Din erfarenhet:

• Gärna tidigare erfarenhet av kundmötet
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift

INTRESSERAD?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet senast den 20/8 på länken nedan! Vill du veta mer, ring oss på 072-5001399 eller 070-5885680 eller kontakta oss på roger.newman@teliacompany.com eller maria.a.andersson@teliacompany.com . Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig.

Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2018-07-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telia Sverige AB

Kontorsadress
KÖPMANGATAN 9

Jobbnummer
4239247

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: