Kundrådgivare till en Eldistributör

Randstad AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-13

Dina arbetsuppgifter
Har du kundtjänsterfarenhet? Gillar du att ge service och agera som problemlösare? Då är detta det perfekta konsultuppdraget för dig! En eldistributör i Solna, söker nu flertal kundtjänstmedarbetare med start i mitten på november 2022 till december 2023.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Rollen som kundrådgivare innebär att ge våra kunder
professionell service både via telefon och mejl.
Ge god service i vanligt förekommande elnätsärenden
Arbeta med både inkommande och utgående samtal
Hantera fakturering och ersättningar till kund
Arbeta med kravhantering
Hantera övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi ser gärna att du har:
Servicemedveten
God kommunikativ förmåga
Noggrann
Driven

Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du har:
0-4 fyra års erfarenhet av serviceyrken
Prata och skriva flytande svenska och god engelska.
God datorvana
Serviceinriktad

Meriterande:
Talar och skriver fler språk än svenska och engelska
Kunskaper inom Microsoft Office samt har vana inom en eller flera CRM system
Tidigare erfarenhet från liknande servicearbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Så ansöker du
2022-10-21, välkommen att ansöka på www.randstad.se.

För information: Sava Samin, sava.samin@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201411712".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Sava Samin
sava.samin@randstad.se
+46700000000

Jobbnummer
7071787

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: