Kundkoordinator / Administratör till Bäck Installation och Underhåll

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-10-31

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Bäck Installation och Underhåll har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Bäck Installation och Underhåll en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Bäck Installation och Underhåll är ett installationsbolag inom el/tele/data, som skräddarsyr installationer inom bland annat fiber/lan, styrsystem, övervakning och elanläggningar. De erbjuder allt från projektering till färdig produkt och att leverera kompletta lösningar är deras målsättning. Företaget har 50 anställda med kontor i Kungsbacka och i Stockholm.

Denna tjänst har placering i Skarpnäck, Stockholm där du erbjuds att arbeta i fina lokaler och bli en del av en härlig gemenskap.

Dina arbetsuppgifter
Som kundkoordinator tar du emot kunders inkommande uppdrag för verksamheten. Du samordnar fältteknikernas arbete genom att fördela order och kontaktar kunder för att schemalägga uppdrag. De flesta orderna inkommer via mejl från företagets samarbetspartner och du tar även emot samtal med förfrågningar från privatkunder. Du ansvarar för att säkerställa att rätt resurser finns tillgängliga för de aktuella uppdragen vilket innebär att du har kontakt med externa samarbetsparter. Ärendena administreras och dokumenteras i företagets interna system där du på sikt även kommer att förbereda faktureringsunderlag. Din roll innebär även vanliga administrativa arbetsuppgifter som till exempel mindre inköp till kontoret, däckbytesbokningar och beställning av kläder till teknikerna.

• Koordinering av- och arbetsledning för fälttekniker
• Kundkontakt via mejl och telefon
• Administrativa uppgifter som inköp och bokningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, goda kunskaper i engelska
• God system- och datorvana
• Meriterande med erfarenhet av kundbemötande, planering eller schemaläggning

Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera. Du är noggrann, serviceinriktad och flexibel med en öppen inställning till andra människor. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och sätter alltid kunden i fokus. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skarpnäck
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundkoordinator, kundbokare, kundservice, koordinator, samordnare, mötesbokare, administration, kundkontakt, tekniskt intresse, villafiber, fiber, AV-teknik, el, Skarpnäck, Stockholm, heltid.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7126629

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: