Kundkommunikatörer/växeltelefonister till Coor i Uppsala

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Uppsala, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Vill du göra skillnad på riktigt? Har du dessutom ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är tjänsten som kundkommunikatör/växeltelefonist i Uppsala ett spännande arbete för dig!

Om rollen
I denna roll kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till sjukhusväxeln i region Uppsala. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma, främst under nattpassen. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hantera inkommande akutlarm enligt rutin
• Hantera joursamtal och jourlistor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.

Vårt uppdrag bemannas alla årets dagar, dygnet runt. Vi söker nu två ytterligare kollegor, en som kan börja arbeta omgående och en som kan börja 1 september. Tjänstgöringsgrad är på 75-100%. Vi tillämpar provanställning på sex månader. Vi erbjuder en introduktion till arbetet som genomförs under tio vardagar 8-14.30 där din närvaro är obligatorisk.

Vår kandidat
Vi söker dig som vill och kan schemaläggas dag, kväll, helg och natt, då schemat kommer att variera. Har du tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande, dock inget krav. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datorvana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande. Har du arbetat nattskift tidigare är även detta meriterande.

Stämmer detta in på dig?

Personliga egenskaper
Som kundkommunikatör/växeltelefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs, men du trivs också med att arbeta självständigt. Vidare är du en driven person med en stor portion engagemang som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda.

Vi erbjuder
Som kundkommunikatör/växeltelefonist får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs - Du gör skillnad på riktigt!
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med lön enligt kollektivavtal samt avtalspension och friskvårdsbidrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef Christine Götegård Mörth 010-559 78 02 . Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2022 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enl. kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
7930731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: