Koordinator sökes till oss på Perido!

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

En rolig och omväxlande tjänst väntar! Du som arbetar med såväl god struktur som noggrannhet och trivs utmärkt med att ha mycket externa kontakter har perfekta förutsättningar för att göra bra ifrån dig! En viss sorts erfarenhet behöver nödvändigtvis inte vara viktigt, utan det allra viktigaste är att du har rätt mindset och egenskaper! Vi tror dock att du har en akademisk examen. Läs gärna vidare för att se om detta är ditt nästa steg i karriären!

Publiceringsdatum
2021-07-13

Om tjänsten
Vi på det framgångsrika rekryteringsföretaget Perido söker nu efter en person som vill ta sig an en viktig tjänst som koordinator hos oss. Vi håller till i glashuset vid Slussen som bjuder på Stockholms bästa utsikt, med närhet till tunnelbana och lunchställen. Hos oss får du drivna och stöttande kollegor i en företagskultur där man uppmuntrar utveckling och initiativtagande.

Arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du att arbeta nära det team som arbetar med Peridos statliga ramavtal och stötta dem på bästa sätt. På ett generellt plan kommer det alltså innebära koordineringsuppgifter gällande bemanningsförfrågningar som inkommer från olika offentliga aktörer. Mer specifikt är det dessa arbetsuppgifter som rollen huvudsakligen kommer kretsa kring:
Allmän administrativ assistans under rekryteringsprocessen
Ta emot förfrågningar från ramavtal
Granska, dokumentera, bedöma varje enskild förfrågan samt stämma av internt kring förutsättningar
Skicka in en beställning när en förfrågan körs
Vara behjälplig med att svara på frågor under rekryteringsprocessen
Avtalshantering
Skapa anbud
Stötta teamet med att kontakta potentiella kandidater för avstämning
Ha dialog med kund gällande anbudet samt uppföljning under processen
Hantera tilldelningsbeslut
Övriga liknande administrativa uppgifter

Dina egenskaper
Det viktigaste är inte din bakgrund utan stor vikt kommer läggas vid din personlighet. I en koordinerande roll som denna är det några egenskaper som kommer bli lite extra viktiga att besitta.
Vi tror att du som söker det här uppdraget är en noggrann person med stort driv och engagemang som alltid är mån om att leverera med hög kvalitet. Du arbetar strukturerat och lösningsorienterat, och du trivs när arbetstempot är högt. Du känner dig trygg med att kunna läsa texter och utifrån det göra korrekta tolkningar. Här erbjuds du ett uppdrag med stimulerande arbetsuppgifter där du blir en viktig del av organisationen! Till sist ser vi det som självklart att du är trygg i din kommunikation både skriftligt och muntligt, såväl på svenska som engelska.
Vi på Perido kan knappt vänta på att välkomna vår nya kollega! Om du tycker att arbetsuppgifterna låter intressanta och att du uppfyller såväl de personliga egenskaperna samt de nedanstående kraven, då är du varmt välkommen med din ansökan så snart du bara kan!
Vi söker dig som har:
Akademisk examen
Allmänna goda datorkunskaper, du ska känna dig trygg i Excel
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska

Plus i kanten:
Arbetslivserfarenhet inom administration/koordination

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32496 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "32496".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387)
116 45  STOCKHOLM

Jobbnummer
5861850

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: