Kontorskoordinator till Länsförsäkring Kronoberg!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Växjö
2025-03-03


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige

Vi söker en engagerad och strukturerad Kontorskoordinator för uppdrag hos vår kund Länsförsäkring Kronoberg!

Vill du ha en social och varierad roll där du får vara spindeln i nätet, ta ansvar för kontorsadministration och service? Är du en serviceinriktad och noggrann person med öga för detaljer som trivs med att skapa ordning och effektivitet? Då kan du vara den vi söker!

Denna tjänst är ett konsultuppdrag, du får en timanställning där du kommer att arbeta löpande vid behov på Länsförsäkring Kronobergs alla kontor, du kommer även under sommaren arbeta heltid under 4-5 veckor. Vi ser gärna att du kan börja omgående!

Om rollen
Som Kontorskoordinator ansvarar du för att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att hantera allt från beställning av kontorsmaterial och underhåll av gemensamma utrymmen till administration av passersystem och inventariehantering. Rollen innebär både självständigt arbete och samarbete med andra avdelningar.

Arbetsuppgifter
Som Kontorskoordinator blir du navet i vårt kontor och en viktig del av arbetsplatsens trivsel och funktionalitet. Du ser till att allt från kontorsmaterial och kaffestationer till konferenslokaler och förrådsutrymmen är välorganiserade och fungerar smidigt. Du har en central roll i att säkerställa att posthantering sker effektivt tillsammans med Digital Service och att behörigheter till nycklar och passersystem administreras korrekt i samarbete med fastighets- och säkerhetsansvarig. Vidare ansvarar du för att företagets gemensamma fordon sköts och är i gott skick, samt att kontorets dagliga drift följer gällande säkerhetsriktlinjer. Din roll innefattar också planering och inköp inför möten och konferenser, samt att introducera nya medarbetare genom att hantera deras behörigheter och säkerhetsgenomgångar. Kort sagt - du ser till att kontoret är en väl fungerande och trivsam arbetsplats för alla!

Publiceringsdatum
2025-03-03

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning med inriktning på kontor, administration eller service.
• Grundläggande kunskaper i administrativa datorprogram som Word och Excel.
• Erfarenhet av kontorsadministration eller liknande serviceinriktat arbete är meriterande.
• Då du kommer resa till de olika kontoren i länet krävs körkort.

Vem är du? Vi söker dig som:

• Är en lagspelare med ett starkt servicetänk.
• Trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och kan hantera flera uppgifter samtidigt.
• Är strukturerad, metodisk och har en känsla för ordning och reda.
• Har god planeringsförmåga och kan arbeta självständigt mot uppsatta mål och deadlines.
• Är handlingskraftig och har god beslutsförmåga.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION

Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Ellen Rönmark på ellen.roenmark@adecco.se

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Ellen Rönmark

Jobbnummer
9198617

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: