Kontorsassistent till företag i norrort

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sigtuna, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby, Sollentuna eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker nu en driven och ansvarsfull kontorsassistent till ett långt uppdrag hos en av våra kunder i norrort.

Tjänsten
Vår kund ingår i en större internationell koncern med lång erfarenhet och är ett etablerat varumärke inom sitt område. På kontoret i Arlandastad arbetar idag ca. 30 personer i en ung miljö präglad av det mindre företagets familjära anda samt den globala koncernens internationella kontakter och händelserika miljö. Den här tjänsten innebär blandade arbetsuppgifter och alla på kontoret hjälps åt och tar i där det behövs. Uppdraget är på heltid i ca. 1 år (februari 2012- februari 2013).

Publiceringsdatum
2012-12-19

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du bland annat ha följande arbetsuppgifter:

• Hålla ordning och reda på kontoret/i pärmar m.m.
• Assistera säljarna bl.a i föberedelse inför olika events
• Göra alla kontorsinköp
• Stötta ekonomiavdelningen med att hantera påminnelser av obetalda fakturor
• Uppdatera marknadsbudgeten kontinuerligt
• Sammanställa månadsrapporter och ta fram olika rapporter ur system
• Handla frukt till kontoret en gång i veckan samt ibland hämta posten

Kvalifikationer
För att passa i rollen som kontorsassistent ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Grundläggande kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Körkort och gärna tillgång till bil

Som person krävs det att du är flexibel, serviceinriktad och har en god sammarbetsförmåga.

Är du redo att anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumUrval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Konsultuppdrag februari 2013-februari 2014

Ersättning
Löne enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1421456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: