Kontorsassistent Till Alten I Linköping

Alten Sverige AB / Receptionistjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Linköping, Mjölby, Norrköping, Örebro, Skövde eller i hela Sverige

ALTEN Linköping söker nu en kontorsassistent till sitt kontor i Mjärdevi!

Har du en stark känsla för service och vill jobba i en roll med stor variation? Är ansvarstagande och initiativtagande två av dina starkaste egenskaper? Vill du bli en del av ett ledande internationellt konsultföretag och bli en viktig kugge i Linköpingskontorets fortsatta tillväxtresa? Då kan rollen som kontorsassistens hos oss vara för dig!

OM ROLLEN
Rollen innebär ett övergripande ansvar för trivseln och det dagliga verksamheten på kontoret. Detta innebär bl.a. att du kommer att:
- ge förstklassig service och mottagande till kontorets besökare och medarbetare
- administrera kontorsrelaterade ärenden kring telefoni, post och bud, passerkort osv.
- agera kontaktperson för lokala leverantörer
• sköta och ansvara för diverse administration i samband med kurser och utbildningar på kontoret
• ansvara för alla inköp till kontoret vad gäller t.ex. livsmedel, kontorsmaterial och möbler m.m.
• ansvara för administration och utförande av välkomstpaket för nyanställda
• hantera diverse frågor och ärenden från medarbetare och externa parter

Utöver detta kan du även komma att stötta gruppchefer och HR Partner i diverse administrativa upgifter.

Tjänsten omfattar 75% men kan komma att öka i framtiden.

DIN PROFIL
För denna roll ser vi att du har ett starkt sinne för service och att du inte är rädd för att ta egna initiativ. Du har en positiv energi och är nogrann och strukturerad i ditt arbete, även när många saker ska göras på samma gång. Vi vill även att du kan visa på en god kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, då rollen innebär mycket kommunikation med såväl interna som externa parter.

Vi vill att du har en avslutad gymnasieexamen och erfarenhet av att jobba i en roll präglad av administration och/eller service. Du behöver ha god datavana och behärska Office-paketet på en god nivå. Vi vill dessutom att du har B-körkort. Slutligen behöver du tala och skriva på svenska och engelska obehindrat.

Sista ansökningsdag är 9/12 men sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Vänligen kontakta HR Partner Stephanie Dahl på stephanie.dahl@alten.se vid eventuella frågor.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

OM ALTEN
På ALTEN utvecklar och levererar vi kompetens för världsledande företag genom Sveriges mest engagerade teknik och IT-konsulter. Våra kunder återfinns inom branscher som Energy, Telecom, Automotive, Defence & Aerospace, Life science och Industry och vi är verksamma genom hela produktutvecklingskedjan. Som en del av ALTEN Group har vi 34.000 medarbetare och verksamhet i över 25 länder.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2019-11-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Alten Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Alten Sverige AB (org.nr 556420-7453)

Jobbnummer
4968246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: