Kontorsassistent/receptionist till företag i centrala Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-10-12Om tjänstenBrinner du för kundkontakt och älskar att ge service? Har du förmågan att se vad som behöver göras innan behovet är där? Är du vidare en person som gillar att vara fysiskt aktiv och ha en spindeln-i-nätet-roll? Då kanske du är rätt person för denna tjänst! Vi söker just nu två medarbetare på heltid hos vår kund i centrala Stockholm där tjänsten innebär en kombinerad roll som både kontorsassistent och receptionist.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI den här tjänsten ingår du i ett team om 3 och blir en del av Front of House. Dina dagar präglas av service i toppklass och kommer att variera utifrån ditt arbete som receptionist och som kontorsassistent. Du har alltid ett leende på läpparna och agerar spindeln i nätet för såväl anställda som besökare.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Välkomna gäster och anställda
• Ansvara för mail och telefon
• Posthantering
• Ansvara för beställningar, leveranser och bud
• Vara behjälplig vid event och mötesbokningar
• Packa upp, fylla på och beställa in kontorsmaterial etc.
• Dagliga ronderingar på kontorets 6 våningar där du ser över konferens- och mötesrum samt företagets allmänna ytor
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet av service och känner dig trygg i en roll med blandade uppgifter och ansvar. Du är prestigelös och tycker om att arbeta rörligt.
Då denna tjänst innebär kommunikation på både svenska och engelska är det ett krav med flytande engelska i både tal och skrift.
Övrig informationDenna roll är på heltid och du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i centrala Stockholm.
Tjänsten på heltid och med start i slutet på november månad. Urval sker löpande, sök därför tjänsten redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på
madeleine.ranstrom@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8186045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.