Kontorsassistent på 75 % till Studio Stockholm Arkitektur
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
Assistent/Service/Administration
Som kontorsassistent till Studio Stockholm Arkitektur har du varierande arbetsuppgifter inom kontor och administration.Tjänsten är på deltid med fasta arbetstider på måndagar (kl. 8-12) och fredagar (kl. 13-17), övriga dagar lägger du själv upp ditt schema så länge du arbetar 4 timmar varje dag. Detta är rollen för dig som brinner för service och som trivs i en roll där flexiibilitet och variation är vardag!
Om företaget
Studio Stockholm Arkitektur grundades 2014 och erbjuder spetskompetens inom fastighetsutveckling, inrednings-och kommersiell arkitektur. Företaget är i en expansiv fas där tjänsten som kontorsassistent är helt ny. Du kommer att arbeta i en kreativ arbetsmiljö med unga medarbetare i öppna och ljusa lokaler mitt på Södermalm.
Arbetsuppgifter
Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:
• Ta emot besökare, servera kaffe/te och utföra ärenden
• Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter
Kvalifikationer
Vi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från en liknande tjänst med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt och är van vid att arbeta i olika system. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.
För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande. Det är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet och intresse för branschen.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Uppdraget är på deltid cirka 75 %, med start under maj och beräknas pågå i ca 1 år. I din ansökan önskar vi att du motiverar varför du söker just en deltidstjänst. Vi kommer att arbeta löpande med rekrytering och urval så skicka därför in ditt CV och personligt brev så snart som möjligt. Vid eventuella frågor, vällkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-04-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-10
Ange följande referens när du ansöker: 3186
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnea Hägg
FöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 4079671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.