Kontorsansvarig / Receptionist till modernt byggföretag i södero

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Kontorsansvarig kommer du ha det övergripande ansvaret för kontoret och trivseln i lokalerna. Som Kontorsansvarig är du även ansvarig för receptionen och en stor betydelsefull del i ditt arbete är hanteringen av leverantörsfakturor (scanning och e-faktura) kontering samt påminnelsehantering. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära följande:

• Skanna, kontrollera och kontera leverantörsfakturor
• Returnera felaktiga fakturor
• Registrera nya leverantörer
• Betalningspåminnelser
• Beställa kontorsmaterial och frukt
• Posthantering
• Beställa visitkort och trycksaker
• Ta emot och beställa bud
• Kontakt med städbolag och kaffeleverantörer
• Felanmälningar
• Administrera nyhetsbrev och diverse utskick
• Sköta uppdateringar i sociala medier
• Ta emot besökare och besvara inkommande samtal
• Ordna med aktiviteter för kick-offer och fester



Om företaget
Vår kund är ett modernt effektivt byggföretag med stor teknik- och byggmästarkunnande som framförallt verkar inom ROT-sektorn när det gäller kulturhus, sjukhus, skolor, kontor och liknande över hela Stor-Stockholm.

Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.



Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration eller receptionistarbete. Vidare har du en naturlig fallenhet för siffror och en grundläggande förståelse för ekonomi. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i office paketet.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som Kontorsansvarig bör du vara servicemedveten, noggrann, kommunikativ och prestigelös. Du trivs i en bred och koordinerande roll, där du får ta ett stort eget ansvar över ditt arbete.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 1372
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4184991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: