Kontorsansvarig

AB Väsbyhem / Administratörsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Väsbyhem i Upplands Väsby, Stockholm eller i hela Sverige

Väsbyhem är en av Sveriges bästa arbetsplatser och nu söker vi en kontorsansvarig med hjärta för service som vill vara med och bidra i resan mot våra mål - Sveriges bästa arbetsplats och Sveriges nöjdaste kunder. Vi kan erbjuda dig ett meningsfullt arbete där du får möjlighet att bidra till ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare. Vill du dessutom arbeta i en kultur som värdesätter gemenskap och ger dig goda förutsättningar till livsbalans mellan arbete och fritid? Välkommen till oss på Väsbyhem! Om din tjänstVi på Väsbyhem söker en engagerad kontorsansvarig som med kreativitet och omtanke vill vara med och skapa ett kontor och kultur som bidrar till positiva medarbetarupplevelser. Du blir en del av vårt härliga och sprillans nya HR-team som tillsammans jobbar mot målet att bli Sveriges bästa arbetsplats!
Som kontorsansvarig jobbar du för att säkerställa att kontoret fungerar optimalt samt har en trivsam och inspirerande arbetsmiljö. Det innebär allt ifrån att se efter att kaffemaskinen är redo på måndagsmorgon,ansvara för avtal och kontakt med leverantörer, samt medverka vid bokning och planering av möten, utbildningar och konferenser.
Du ansvarar för att arrangera sociala interna aktiviteter som stärker kultur och gemenskap. Du ser tex till att vår gemensamma torsdagsfrukost blir till veckans höjdpunkt och säkerställer att varje nyanställd får en välkomnande och inspirerande start hos oss.
Genom din medverkan i vår pepp- och hälsogrupp bidrar du aktivt till arbetsglädje och trivsel, vilket vi är övertygade har positiv effekt på medarbetares välbefinnande och prestationer.
Dessutom får du chansen att vara en central del i vårt pågående projekt där vi förnyar och omvandlar vårt kontor - en fantastisk möjlighet för dig att bidra med dina idéer och påverka utformningen av vår framtida arbetsplats.
Utöver det kommer du att stötta vår HR-enhet med administrativt arbete.
Om digVi söker en kommunikativ, initiativtagande och prestigelös person med stark känsla för service, struktur och detaljer. Du är social och trivs att arbeta i en omväxlande roll och är alltid redo att kavla upp ärmarna om det behövs. Med mod och nyfikenhet tar du dig an nya uppgifter och lärande i en trygg arbetsmiljö som uppmuntrar utveckling.
Formella krav
Relevant utbildning och erfarenhet från liknande roller inom kontorsservice eller HR.
Utmärkta självledaregenskaper.
Utmärkta samarbets- och kommunikationsförmågor.
B-körkort.

Önskemål
Superkul om du har intresse och kunskap om digital utveckling och AI, samt hur dessa kan användas för att skapa smartare och mer effektiva arbetsprocesser.

PraktisktTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående eller så kommer vi överens om ett startdatum som funkar för både dig och oss.Visst låter det spännande?!Vi ser fram emot att läsa din ansökan som ska innehålla ditt CV samt svar på ett gäng urvalsfrågor. Sista ansökningsdag är den 15 oktober.
Hälsningar,
Din blivande chef Therese

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Väsbyhem (org.nr 556476-7233), http://www.vasbyhem.se

Arbetsplats
Väsbyhem

Jobbnummer
8988661

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Väsbyhem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Väsbyhem: