Kontorsadministratör till innovativt företag med globala ambitioner i Up...

Uppstuk AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uppstuk AB i Uppsala, Stockholm eller i hela Sverige

Söker du ett flexibelt deltidsjobb vid sidan av dina studier? Vill du få foten in på ett intressant företag som utvecklar produkter inom miljö- och vattenteknik? Vi letar nu efter en kontorsadministratör/assistent som tycker om struktur och är initiativtagande!

Om rollen och arbetsuppgifter

Som kontorsadministratör/assistent kommer du att jobba på plats hos kunden på deras kontor i Ultuna, mitt emot SLU. Du är spindeln i nätet. Du hanterar inköp av kontorsmaterial, rutiner och att komma med förslag på hur kontorsmiljön generellt kan bli bättre och ännu mer attraktiv. Du får du foten in på ett intressant och innovativt företag med stora möjligheter till utveckling och nätverksbyggande!
Arbetsuppgifterna varierar och kan vara:
• Hålla koll på och beställa kontorsmaterial inklusive möbler, blommor etc.
• Se till att skrivare, scanner etc fungerar och har bläck etc.
• Sätta ihop möbler, skruva upp tavlor
• Skriva reseräkningar och utläggsräkningar
• Scanna in dokument och hjälpa till med att lägga in data i filer
• Beställa kaffe, luncher.
• se till att pappersinsamling etc sköts
• plocka i och ur diskmaskin ifall det behövs
• Exakta arbetsuppgifter kan även bero på vem du är och din erfarenhet.

Vem är du?

För att passa in i denna roll ser vi att du är initiativtagande och självgående. Arbetet kräver att du är noggrann, strukturerad och inte rädd för att fråga och ta egna initiativ. Vi ser vidare att du är kreativ och kommer gärna med förslag på lösningar. Om du har ett intresse för miljö- och vattenteknik samt global hållbarhet är det ett stort plus då det är det som dina medarbetare brinner för.

Viktigt för rollen:

• Att du studerar på ett universitet eller har annan sysselsättning vid sidan om

• Är flexibel, har ett öga för saker som behöver göras och kan ta initiativ

• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

• Kan arbeta strukturerat och hantera administration i vanliga officeprogram.

Det är meriterande ifall du har:

• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

• Läser en utbildning med koppling till miljö- och vattenteknik

• Tidigare erfarenhet av arbete inom service och/eller administration

Låter det intressant?

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Uppstuk och arbetar hos kunden. Vi har jobbat länge med kunden, och våra konsulter har alltid trivts här. Uppdraget är på deltid om ca 1/2 dag i veckan (med chans till ökad omfattning enligt överenskommelse). Tjänsten tillsätts omgående, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Uppstart sker enligt överenskommelse så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Uppstuk AB (org.nr 556835-3840), http://uppstuk.se

Arbetsplats
Uppstuk

Kontakt
Adam Westerling
adam.westerling@uppstuk.se
073 523 7428

Jobbnummer
7668276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uppstuk AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uppstuk AB: