Kontors-/projektkoordinator till spännande bolag i fordonsindustrin

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Södertälje, Salem, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Gillar du att ha en variationsrik dag med många kontaktytor
och bollar i luften? Har du förmåga att koordinera, har ett intresse för
kontorsinredning och gillar siffror? Då kan du vara precis den vi söker till
rollen som kontors-/projektkoordinator!

Om rollen som kontors-/projektkoordinatorI rollen som kontors-/projektkoordinator kommer du att tillsammans
med dina kollegor projektleda arbetet med lokaler och sittplatser till företagets
R&D avdelning, som består av 6000 personer. Du kommer att analysera
närvarotrender med hjälp av Excel och planera för hur många lokaler och
sittplatser som behövs framåt. Du kommer att sitta med layouter och ritningar
över kontoren och kontorsinredningen tillsammans med arkitekter. Du koordinerar
och samordnar ombyggnationer och flyttar. Du är även kontaktperson mot olika
entreprenörer så som flyttfirmor, IT, möbelfirmor, städ m.fl. Utöver detta
tillkommer en del fakturahantering, mottagning av paket och orderhantering. Du
bör trivas att arbeta i ett högt tempo och med många parallella projekt. Du
ingår i ett positivt, stöttande och hjälpsamt team.
Din profilFör att trivas i rollen som kontors-/projektkoordinator bör
du vara driven och självgående. Du har en förmåga att hantera flera projekt och
uppgifter samtidigt utan att bli stressad. Du är också en lagspelare som trivs
i samarbete med andra och är serviceminded. Du är bekväm med att kommunicera
med olika personer och kan på ett professionellt, vänligt och tydligt sätt
förklara att vissa projekt kommer att behöva vänta och inte kan prioriteras
just nu. Du har en stark vilja att uppnå målen och är fokuserad på att slutföra
alla projekt till deadline, även om allt inte är helt perfekt. Vi kommer att
lägga stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.

För rollen som kontors-/projektkoordinator ser vi gärna att du har:
• Tidigare erfarenhet av en koordinerande roll, gärna på ett
större företag
• Mycket god kunskap inom Excel - du måste kunna göra pivottabeller
och hantera stora datamängder med siffror
• God kunskap inom Office 365
• Flytande svenska och god kunskap inom engelska i tal och
skrift

I rollen som kontors-/projektkoordinator är det dessutom meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet från Scania
• Kunskap inom beställnings- och fakturasystemet P2P

Om vår kundVår kund är världsledande inom utveckling av lastbilar och
bussar. Tillsammans med deras partner och kunder driver de på omställningen mot
ett hållbart transport-system och skapar en värld av mobilitet som är bättre
för både företagen, samhället och miljön. Vår kund står för en marknadsandel
för lastbilar på 45,3% och är placerade i Södertälje.
Denna tjänst ligger tillhör R&D avdelningen och
sektionen Real Estate and Safety. Din närmaste grupp består av 5 medarbetare
och en gruppchef. Det är väldigt god teamstämning och bra klimat där alla
stöttar varandra och hjälps åt.

Om oss på Framtiden ABVi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering,
vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa
människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att
rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i
Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara
anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli
anställd direkt hos vår kund.

RekryteringsprocessenVår rekryteringsprocess består av följande steg:
• CV-granskning
• Telefonavstämning
• Kompetensbaserad intervju med Framtiden
• Slutintervju med kund
• Bakgrundskontroll och referenstagning

Övrig informationStart: Omgående eller enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Ort: Södertälje, finns möjlighet till hybridarbete
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider, du kommer dock behöva vara på plats till kl. 7 vissa
dagar för att ta emot leveranser.

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan därför komma att tillsättas
innan sista ansökningsdag har passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_48796_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Anjah Ivarsson
anjah.ivarsson@framtiden.com

Jobbnummer
8401257

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: