Kontaktcentermedarbetare Norrtälje kommun
Norrtälje kommun, Serviceavdelningen / Receptionistjobb / Norrtälje
2015-08-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontaktcentermedarbetare Norrtälje kommun" (publicerad 2016-12-16) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Norrtälje,
Vallentuna,
Vaxholm,
Täby,
Värmdö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Norrtälje kommun, Serviceavdelningen i Norrtälje Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 11 000 öar, 58 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss.
Läs gärna mer om oss på
www.norrtalje.se .
I Kontaktcenter ingår kommunens kundtjänst samt reception. Vi arbetar med medborgare och besökare i fokus, hos oss arbetar vi dagligen med att ge dem service. Tillsammans med övriga verksamheter arbetar vi med ständiga förbättringar genom utveckling och kompetenshöjning.
Vi är alla med och bidrar till varandras arbetsmiljö.
Här är vi medledare som utvecklas tillsammans - för Norrtälje kommun!
Publiceringsdatum2015-08-13ArbetsuppgifterSom Kontaktcentermedarbetare ingår du i vårt kundtjänstteam. Vi tar emot inkommande frågor, önskemål, synpunkter och felanmälan från våra invånare och sommargäster. Frågor inkommer både via telefon, mail, app och via web.
Våra kompetensområden spänner över områden såsom Barn- och elevadministration, Gata och park , Vatten och avlopp, Renhållning, Kommunala fastigheter samt Bygg och miljö.
KvalifikationerVi söker nu två personer som har dokumenterad kundtjänsterfarenhet från kommunal verksamhet.
Att vara serviceinriktad och att sätta bemötandet i främsta rummet är av största vikt eftersom arbetet innebär att du har daglig kundkontakt.
Du kan uttrycka och förklara dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Du har god datorvana och är van vid Officepaketet samt Windows.
Egenskaper såsom hög kundservicenivå, att kunna hålla flera bollar i luften, ex. ta emot uppgifter i telefon samtidigt som du letar upp korrekt svar och sedan för in ärendet i våra datasystem är idag ett krav.
Att kunna prioritera sitt dagliga arbete utifrån flertalet arbetsuppgifter för att hålla en hög servicenivå är av vikt. Som person underlättar det att du har ett gott ordningssinne och gillar struktur i vardagen.
Personliga egenskaper som att ha ett positivt förhållningssätt, en god samarbetsförmåga och att i vardagen bidra till såväl gruppens som kommunens varumärke, är en självklarhet.
KompetenserDokumenterad erfarenhet från systemen TRIO, Flexite kundhanteringssystem, EDP Future samt DeDu verksamhetssystem.
Dokumenterad erfarenhet av kunskap inom kommunala verksamheter såsom Renhållnings-, Fastighets- samt Gatu- och Parkfrågor.
ÖVRIGT
I Norrtälje kommun värnar vi om våra medarbetares arbetsmiljö och tillämpar rökfri arbetstid.
Vi tillämpar positiv särbehandling för det underrepresenterade könet vid lika kompetenser.
Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Schema. Visst kvällsarbete ingår. Tillsvidareanställning, tillträde: 2015-10-01 .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-27
Ange följande referens när du ansöker: A489803
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Abelsson, Verksamhetssamordnare kontaktcenter 0176-71784
ann.abelsson@norrtalje.seFacklig kontaktKenneth Andersson, Vision 0176-71650
kenneth.andersson@norrtalje.seFöretagNorrtälje kommun, Serviceavdelningen
AdressNorrtälje kommun, Serviceavdelningen
Box 800
76128 Norrtälje
KontorsadressEstunavägen 14 Norrtälje
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2387418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.