Kan du flytande norska och är serviceinriktad?

Adecco, Office & HR, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Kan du flytande norska, är serviceinriktad och har ett tekniskt intresse?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en norsktalande person inom teknisk kundsupport till långt uppdrag hos vår kund som arbetar med handikapphjälpmedel!
Placering i norra Stockholm!

Publiceringsdatum
2010-03-24

Arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra ett team som arbetar med teknisk kundsupport av företagets produkter och du kommer främst att arbeta mot norska kunder. Rollen innebär att ta emot samtal och e- mails från användare, ofta assistenter till användare eller anhöriga, samt leverantörer och hjälpcentrum, angående frågor kring produkterna. Frågorna är av varierad karaktär, från det enkla till det mer kluriga som innebär felsökning av problemet. Du kommer även att ha nära kontakt med utvecklingsavdelningen gällande de problem som uppstår vid användandet av produkterna.
Tjänsten startar med en utbildning av produkterna med syfte att på bästa sätt kunna hantera de ärenden som kundsupporten får in.
Vår kund är ett företag på stark tillväxt och vardagen präglas av ett högt tempo.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är flytande i norska, både i tal och skrift, utöver svenska och engelska. Vidare har du ett tekniskt intresse och har du tidigare erfarenhet av kundsupport ses det som meriterande. Vidare ses det som en fördel om du har arbetat med handikappade tidigare.
Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Du är ödmjuk, serviceinriktad och anpassar dig efter kunden. Viktigt är även att du på ett tålmodigt, pedagogiskt och enkelt sätt kan förklara hur produkten fungerar för kunden. Andra egenskaper du besitter är att du är flexibel, positiv och trivs i en rörlig och föränderlig organisation.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas i början av maj. Uppdraget är på lång sikt och för rätt person kan eventuell möjlighet till anställning hos kund finnas.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=757106
För frågor om tjänsten, välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
614369

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: