Junior Ekonomiassistent På Heltid Till Nyutnämnt Gasellföretag
Rp Rekrytering Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en junior ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en entreprenörsdriven verksamhet som arbetar i en pulserande miljö med snabb utveckling. Kulturen är färgstark och för att bli en del av detta härliga gäng ser vi att du har ett stort engagemang i dina arbetsuppgifter och bidrar till den positiva stämning som råder. Vi söker helt enkelt dig med rätt driv att växa tillsammans med och bidra till bolagets fortsatta framgångsresa som 2019 utseddes till ett gasellföretag!
I rollen som ekonomiassistent ska du avlasta och stötta redovisningsbyrån i det dagliga arbetet. Du kommer successivt att ta mer ansvar över redovisningen de i dagsläget outsourcar. Du kommer arbeta nära företagets VD och projektledare, där du ska vara företagets kunder och leverantörers kontaktperson.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2020-01-16Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:
• Driva dialogen med kunder och leverantörer gällande ekonomifrågor
• Bistå med hjälp vid månads- och årsbokslut.
VI SÖKER DIG SOM
• Har en utbildning inom redovisning
• Har tidigare erfarenheter av administrativt arbete
• Har goda kunskaper i MS Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Vi söker dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du är flexibel, ansvarstagande och vill lära dig mer inom området.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 5045736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.