Junior ekonomiassistent/kontorsansvarig till internationellt för
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-03-12FöretagetFöretaget verkar inom kreditförsäkringar och har sitt huvudkontor i Holland. I Stockholm ligger kontoret mycket centralt och här arbetar idag cirka 40 glada och välkomnande personer. Här känner man sig som hemma i den familjära stämningen och allas idéer tas tillvara. Då företaget är internationellt är koncernspråket på engelska.
Detta uppdrag sträcker sig i dagsläget till och med maj 2016 då det rör sig om en föräldraledighet.
Som ekonomiassistent/kontorsansvarig arbetar du kontorstider och kommer initialt att arbeta med leverantörreskontra för att sedan utvecklas i rollen beroende av din bakgrund inom ekonomi. Dessutom ansvarar du över reception och kontor vilket innebär allt från inköp av frukost, kontorsmaterial och kontakt med samtliga leverantörer (exempelvis städning, hotell, flyg, IT, tidningsprenumerationer och återvinning) till att se till att alla på företaget är medvetna om kommande förändringar eller nya rutiner. Det är med andra ord både högt och lågt då du även ser till att frukosten är bortplockad och att diskmaskinen är igång. Egna initiativ och kreativitet är mycket uppskattat här.
Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent/kontorsansvarig arbetar du kontorstider och kommer initialt att arbeta med leverantörreskontra för att sedan utvecklas i rollen beroende av din bakgrund inom ekonomi. Dessutom ansvarar du över reception och kontor vilket innebär allt från inköp av frukost, kontorsmaterial och kontakt med samtliga leverantörer (exempelvis städning, hotell, flyg, IT, tidningsprenumerationer och återvinning) till att se till att alla på företaget är medvetna om kommande förändringar eller nya rutiner. Det är med andra ord både högt och lågt då du även ser till att frukosten är bortplockad och att diskmaskinen är igång. Egna initiativ och kreativitet är mycket uppskattat här.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasiekompetens, gärna ekonomisk inriktning
Erfarenhet: Tidigare tjänst inom service
Övriga krav: Officepaketet och mycket goda engelskakunskaper i tal och skrift
Meriterande: Erfarenhet av leverantörreskontra och grundläggande bokföring
Vi tror att du som söker är serviceinriktad och har lätt att samarbeta med andra. Du är dessutom strukturerad, tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och drar gärna igång nya projekt.
Övrig information:
Start: Maj 2015
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ekonomiassistent, kontorsansvarig, receptionist, leverantörreskontra, bokföring, service
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmilia Tegnér Ankartjärn 08-40024050
amilia.tegner.ankartjarn@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2202741
Observera att sista ansökningsdag har passerat.