Junior Business Coordinator
Adding People AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
2025-04-07
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adding People AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Därför är du viktig
När andra letar efter struktur - har du redan skapat den. Som Junior Business Coordinator är du med och bygger grunden för hur vi jobbar smart, effektivt och tillsammans. Det här är en roll för dig som gillar att ha koll, ta ansvar och bidra till att vardagen fungerar - inte bara för dig själv, utan för hela organisationen. Hos oss får du växa i ett sammanhang där din initiativförmåga och din känsla för kvalitet gör verklig skillnad.
Det här är Castra
Castra är en entreprenörsdriven konsultgrupp. Vi erbjuder seniora konsulter inom IT och management. Vi är stolta över att alltid leverera högkvalificerade konsulter till våra kunder. Koncernen består idag av 5 regionsbolag och ett antal nischbolag. Vi på Castra har som mål att vara Sveriges mest attraktiva konsultbolag. Vi ser oss själva som en serviceorganisation för våra konsulter i syfte att skapa de bästa förutsättningarna för både konsult och kund.
Castra har sedan 2017 blivit certifierade av Great Place to Work, och har de senaste fyra åren blivit utnämnda till en av Sveriges Bästa arbetsplatser och varit med på topp 50-listan i Europa. År 2024 tog vi glädjande hem första platsen i kategorin för stora företag i Sverige, så nu kan vi stolt presentera oss som Sveriges bästa arbetsgivare! Vi är även utnämnda till Gasell- och Karriärföretag.
Vår kultur
På Castra erbjuder vi unika utvecklingsmöjligheter, frihet och flexibilitet, i både anställningsform och arbete. Genom att erbjuda våra medarbetare möjligheten att kunna välja och påverka sitt arbete erbjuder vi ett bättre samspel mellan arbete och fritid.
Vi är ett bolag som verkligen tror på människor, där våra anställda ges möjlighet till delägande, och där du som medarbetare kan påverka din egen utveckling och din arbetssituation. Hos oss på Castra har du förutsättningar att förverkliga dina idéer och tankar. Inte bara kring ditt eget arbete, utan även hur bolaget drivs och utvecklas i stort genom Advisory board och projektgrupper. På Castra trivs du som vill lite mer än de flesta andra!
Fokus i din roll
Som Junior Business Coordinator är du spindeln i nätet i vårt administrativa och interna stöd. Du ingår i teamet för vårt affärsområde offentlig sektor.
Castra Group vill vara den självklara partnern för offentlig sektor när det gäller tjänster inom digitalisering samt effektivisering. Vi söker dig som vill bli en nyckelspelare på vår fortsatta resa i att bygga branschens bästa anbudsorganisation. Du får en vardag där du samarbetar brett över organisationen, håller koll på flöden och bidrar till att vi jobbar så effektivt och strukturerat som möjligt. Du kommer hantera olika typer av textmaterial, där du får fånga helheter och vara uppmärksam på detaljer, både kopplat till våra upphandlingar och konsultunderlag.
Rollen ger dig en chans att utvecklas både i arbetssätt, system och ansvar.
Dina uppgifter kommer bland annat att vara att:
Stötta olika avdelningar med administrativa uppgifter
Skapa anbud och bistå med underlag
Koordinera arbetsflöden och säkerställa att deadlines hålls
Skapa och bearbeta dokument i Office-paketet, främst Word, Excel och Outlook
Kommunicera professionellt med kollegor, kunder och leverantörer
Identifiera förbättringar i våra arbetssätt och föreslå lösningar
Bidra till en hjälpsam, effektiv och framåtlutad teamkänsla
Om vi får önska har du:
Eftergymnasial utbildning inom HR, administration eller annat relevant område
Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Word, Outlook och gärna Excel
Förmåga att uttrycka dig väl på svenska, i både tal och skrift
Kunskaper inom offentlig upphandling och LOU är meriterande.
Ett intresse för, eller erfarenhet av, IT-branschen (meriterande men inte ett krav)
Är det rätt plats för dig?
Vi tror att du är en person som trivs med att ta ansvar - och som gillar känslan av att bidra till att allt fungerar som det ska. Du är självgående och strukturerad, men också prestigelös och samarbetsinriktad. Du tycker om att ha mycket på gång, och har förmågan att behålla fokus och lugn även när tempot ökar.
Du har ett öga för detaljer och ett sinne för förbättringar. Det är naturligt för dig att tänka ett steg längre, hitta lösningar och komma med egna förslag. Du är kommunikativ och serviceinriktad i din kontakt med både kollegor och externa kontakter - och du gillar att bidra till en positiv och effektiv arbetsmiljö.
Hos oss får du vara med och påverka, utvecklas i takt med rollen och bli en viktig del av ett team där vi stöttar varandra och har kul på vägen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Bra att veta
Placeringsort Jönköping
Tillsvidare, heltid
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i den här rekryteringen.
Visa ditt intresse senast den 20 april, urval sker dock löpande.
Vid frågor, kontakta rekryteringsansvarig Elin Terne, 073-039 70 04
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adding People AB (org.nr 559161-8714)
553 17 JÖNKÖPING
Arbetsplats Addpeople
Jobbnummer 9271326