Junior administratör med intresse för fordon sökes till Gävle

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Gävle
2018-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior administratör med intresse för fordon sökes till Gävle" (publicerad 2018-02-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige

Har du tidigare kommit i kontakt med administrativa arbetsuppgifter och kundservice? Vill du arbeta i en utvecklande administrativ roll med fordonsfokus? Vår kund i Gävle söker nu en junior administratör för ett uppdrag på tre månader, med chans till förlängning, för att stötta upp verksamheten.

Om uppdraget:

I detta uppdrag kommer du att arbeta i nära samarbete med avdelningschefen gällande verksamhetsplanering, kundnöjdhet och strategisk utveckling i syfte att nå avdelningens och bolagets uppsatta mål, varför vi tror att du är serviceinriktad, effektiv och har en god samarbetsförmåga.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att utgöras av skadehantering och försäkringsärenden, samt att kommunicera arbetet med fordonshanteringen till verksamheterna och kommunledningskontoret. Utöver detta ingår till viss del att assistera med att bland annat ta fram och underhålla dokument kring målstyrande handlingsplaner, rutiner, riktlinjer och instruktioner, samt att arbeta med informationskampanjer, varför vi gärna ser att du är självständig och har en god organiseringsförmåga. Du får även förmånen att medverka till utvecklingen av reseportalen, varför vi tror att du är en kreativ problemlösare.

Publiceringsdatum
2018-01-30

Arbetsuppgifter
Kvalifikationer
• 3-årig gymnasial utbildning
• Viss erfarenhet av administrativt arbete
• Viss erfarenhet av kundservice
• Grundläggande IT-kunskaper
• Mycket goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett heltids konsultuppdrag på ca 3 månader, med start omgående som beräknas pågå till och med 2018-04-30, med chans till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3932375

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: