Jobba som agent och bli vårt ansikte utåt!

Responda Group AB / Kundservicejobb / Haparanda
2024-04-17


Visa alla kundservicejobb i Haparanda, Kalix, Övertorneå, Överkalix, Luleå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Responda Group AB i Haparanda, Kalix, Östersund, Bollnäs, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du lösningsinriktad och gillar att hjälpa människor? Får du energi av att prata med personer och att lämna ett gott första intryck? Vill du vara våra kundersansikte utåt?
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb där det för rätt person finns det goda möjligheter till en långsiktig anställning.
Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass!
Om tjänstenDu kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.
Introduktion:3 veckorStart: Enligt överenskommelse, men gärna så fort som möjligt.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger.

Dina arbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl.
Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.

Publiceringsdatum
2024-04-17

Profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra.
Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.
Krav för tjänsten är:
Gymnasieutbildning
Flytande svenska, både tal och skrift
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
Har en god datorvana


KontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Responda Group AB (org.nr 556754-1395), http://www.respondagroup.se

Arbetsplats
Responda Group

Kontakt
Johan Rosenqvist
johan.rosenqvist@respondagroup.com
070-3267856

Jobbnummer
8619708


Prenumerera på jobb från Responda Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Responda Group AB: