IT Service Management konsult
Daymark AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Daymark AB i Stockholm Marknadens duktigaste konsulter inom Service Management (SM) välkomnas att söka sig till Daymark AB.
Publiceringsdatum2008-10-17Om tjänstenSom konsult hos Daymark kommer du att arbeta med både design och implementering av lösningar inom området. Vårt tjänsteutbud inom SM spänner t ex över områdena Configuration and Change Management, Release Management, Incident and Problem Management, SLA och Service Desk, allt baserat på ITIL.
Inom Daymark arbetar vi kundnära med allt inom SM, från ax till limpa. Det innebär att vi ofta implementerar system och applikationer som stödjer våra kunders strategier och verksamhetsmål.
Daymark har en neutral hållning till marknadens leverantörer av mjukvara inom SM och arbetar företrädesvis med de lösningar som kunderna efterfrågar och som enligt vår egen erfarenhet håller högsta kvalitet.
Våra kunder är i dagsläget främst stora företag och organisationer i Sverige.
Om dig:
Vi ser att du har flerårig vana av att arbeta med både design och implementering av lösningar inom SM området. Du har bred erfarenhet och en god teknisk kompetens som du har skaffat dig genom både teoretisk och praktisk övning.
Du har relevant högskoleutbildning eller motsvarande, meriterande yrkesbakgrund samt fina referenser från tidigare arbetsgivare, kolleger och kunder.
Grundläggande för anställning inom Daymark AB är att man behärskar både svenska och engelska i tal och skrift på affärsmässig/akademisk nivå.
För att passa in i vår företagskultur och för att bli riktigt framgångsrik i din roll, vill vi att du som person har:
• Orubbligt kundfokus. Vi är konsulter och lever på våra kunders förtroende för oss.
• Affärssinne. I varje konsult bor också en affärsman/-kvinna. Både kunder och kolleger förväntar sig det.
• Högsta tänkbara nivå av yrkesetik och respekt för medmänniskor.
• Lagkänsla, vinnarskalle och positiv attityd. Oss är det aldrig synd om.
Om Daymark:
Daymark är ett nystartat, modernt konsultbolag. Från starten i augusti 2008 har vi haft fullt upp och vi har ambitioner att växa med minst fyra konsulter till under det närmaste halvåret.
Vi bygger ett företag som får individen att växa. Utvecklingsmöjligheter, förtjänstmöjligheter, stor flexibilitet och personlig frihet under ansvar borgar för hög arbetstrivsel och därmed goda resultat när vi arbetar i uppdrag hos våra kunder.
Hos Daymark påverkar man sin egen lön. Utöver garantilön erbjuds man två rörliga delar, individuell prestationsbonus och vinstdelning på företagsnivå.
Vår företagsfilosofi lyder:
• Lönsamhet
Vi slösar inte med resurser av något slag, utan arbetar aktivt för att allt vi gör skall vara lönsamt för våra kunder, våra samarbetspartners och oss själva.
• Utveckling
Att anlita Daymark skall vara utvecklande för våra kunder och partners. Daymark skall ständigt utvecklas som företag och det innebär också spännande möjligheter för våra anställda.
• Arbetsglädje
Det skall vara roligt att arbeta både med och hos Daymark. Arbetsglädje skapar en atmosfär där arbetet utförs med högre kvalitet och på ett mer effektivt sätt.
Läs mer om Daymark på:
www.daymark.se.Så, oavsett om du är Kung eller Drottning inom Service Management, varmt välkommen med din ansökan
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
40 tim. i veckan. Tillsvidare anställning med en initial provanställning i 6 månader
ErsättningFast lön + rörlig lön
Garantilön med prestationsbonus och vinstdelning.
KontaktOwe Ericson, 070-7898112,
owe.ericson@daymark.seFöretagDAYMARK AB
AdressDAYMARK AB
BOX 2913
18729 TÄBY
KontaktuppgifterTelefonnummer: 070-7898112
E-postadress:
info@daymark.se Jobbnummer 335055
Observera att sista ansökningsdag har passerat.