Internationellt företag söker orderadministratör
Perido Skills AB / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Södertälje,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka,
Järfälla eller i
hela Sverige Är du strukturerad och trivs bra i en roll som innefattar kundbemötande? Vill du hjälpa kunder med behörighetsadministration och kontohantering? Skulle du vilja jobba på ett stort globalt teknikföretag, där du kommer få möjligheten att bli en fena på det du gör? Låter det intressant? Läs då vidare!
Perido söker nu en orderadministratör till vår kunds servicedesk. Här kommer du att ingå i ett härligt supportgäng på ett globalt och mycket välkänt företag. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i Södertälje, söder om Stockholm med goda kommunikationsvägar.
Vår kund är i behov av en positiv problemlösare till deras team inom servicedesk, där du arbetar med specifika ärenden kopplade till behörighetshantering inom olika system. Du kommer att administrera behörigheter likväl som du kommer att kvalitetsgranska beställningar och guida befintliga användare genom att svara på frågor. Den här tjänsten är för dig som vill arbeta i en nischad roll där du kommer få möjligheten att bli specialist inom behörighetshantering och kontohantering. För rätt person är det här en otrolig möjlighet att utvecklas inom just dessa områden.
Vi ser att du är en person som trivs i en kommunikativ roll där du eftersträvar att ge god service till slutanvändarna. Du tycker om att lösa problem, är noggrann i ditt arbete och har viljan att lära nytt. Du strävar alltid efter att ge ett professionellt bemötande mot användaren oavsett vad supportärendet handlar om. Då företaget arbetar på en global marknad så behöver du kunna kommunicera såväl på svenska som på engelska obehindrat. Låter det intressant att ingå i ett team som har härlig sammanhållning och delar ditt teknikintresse? Sök då tjänsten!
Publiceringsdatum2016-06-20Kravprofil för detta jobb• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av administration i IT-system
• Grundläggande kunskaper inom Windows operativsystem
• God kunskap och erfarenhet av MS-Office och Outlook
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterade
• Kunskaper i det Tyska språket
• Tidigare erfarenhet av behörighetsadministration och kundkontakt
• Eftergymnasial utbildning inom IT
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13791JS i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13791JS
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13791JS
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2915715
Observera att sista ansökningsdag har passerat.