Interim Executive Assistant sökes för konsultuppdrag
Amendo Bemanning och Rekrytering AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amendo Bemanning och Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Upplands Väsby,
Nacka eller i
hela Sverige Interim Executive Assistant, VD-assistent sökes för ett längre konsultuppdrag med start omgående hos vår kund i centrala Stockholm.
Det finns goda möjligheter till att konsultuppdraget kan övergå till en Tillsvidareanställning.
Publiceringsdatum2016-08-25Dina arbetsuppgifterAnsvara och hantera kalendrar för interna och externa möten
Förbereda finansiella rapporter
Förbereda presentationer i PowerPoint, Word-dokument och annat kommunikationsmaterial
Bokning och koordinering av såväl affärs- som privatresor samt eventuellt visumhantering
Gatekeeper för telefon och post och besvara dessa lämpligt
Samordna möten, styrelsemöten, konferenssamtal och videokonferenser
Planera, organisera och samordna interna och externa event, både i Sverige och utomlands
Hantera nya och pågående avtal
Andra förekommande kontorsuppgifter såsom skanning, fax, kopiering, uppdatering och inköp av kontorsutrustning mm
Kvalifikationer och egenskaper
Erfarenhet ifrån ovan Arbetsbeskrivning, duktig på engelska och svenska språket.
Om företagetVår kund är ett privatägt bolag baserat i Stockholm.
Vår kund erbjuder tjänster och systemlösningar till kapitalförvaltare, privatbanker och fondbolag.
Bolagets kunder finns i Sverige, Norge, Luxemburg och Storbritannien.
Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom interims uppdrag med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef- och specialistnivå. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall. Idag är vi ca 300 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.
Varför samarbeta med Amendo?
Amendo är ett bolag med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till arbetet varje dag med passion. Vi är tillräckligt små för att du ska bli sedd men stora nog att kunna erbjuda dig spännande interims uppdrag hos våra kunder.
Ansök gärna om medlemskap i vår Interims grupp på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/grp/home?gid=4913168&sort=POPULAR&trkInfo=clickedVertical%3Agroup%2CclickedEntityId%3A4913168%2Cidx%3A2-1-2%2CtarId%3A1449578385418%2Ctas%3Aamendo+interim&trk=tyah">Amendo Interim Management - tillsättning av professionella chefer & specialister
Frågor och kontakt
Vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående då konsultuppdraget är planerat att starta inom kort. Vid frågor är du välkommen att kontakta Åsa Ollert,
asa.ollert@amendo.se .
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2491
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktÅsa Ollert 08-611 91 31
asa.ollert@amendo.seFöretagAmendo Bemanning och Rekrytering AB
AdressAmendo Bemanning och Rekrytering AB
Brahegatan 10
11437 Stockholm
KontorsadressBrahegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3013030
Observera att sista ansökningsdag har passerat.