Interim Executive Assistant sökes för konsultuppdrag

Amendo Bemanning och Rekrytering AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amendo Bemanning och Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Upplands Väsby, Nacka eller i hela Sverige

Interim Executive Assistant, VD-assistent sökes för ett längre konsultuppdrag med start omgående hos vår kund i centrala Stockholm.
Det finns goda möjligheter till att konsultuppdraget kan övergå till en Tillsvidareanställning.

Publiceringsdatum
2016-08-25

Dina arbetsuppgifter
Ansvara och hantera kalendrar för interna och externa möten
Förbereda finansiella rapporter
Förbereda presentationer i PowerPoint, Word-dokument och annat kommunikationsmaterial
Bokning och koordinering av såväl affärs- som privatresor samt eventuellt visumhantering
Gatekeeper för telefon och post och besvara dessa lämpligt
Samordna möten, styrelsemöten, konferenssamtal och videokonferenser
Planera, organisera och samordna interna och externa event, både i Sverige och utomlands
Hantera nya och pågående avtal
Andra förekommande kontorsuppgifter såsom skanning, fax, kopiering, uppdatering och inköp av kontorsutrustning mm

Kvalifikationer och egenskaper

Erfarenhet ifrån ovan Arbetsbeskrivning, duktig på engelska och svenska språket.

Om företaget
Vår kund är ett privatägt bolag baserat i Stockholm.
Vår kund erbjuder tjänster och systemlösningar till kapitalförvaltare, privatbanker och fondbolag.
Bolagets kunder finns i Sverige, Norge, Luxemburg och Storbritannien.

Om Amendo

Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom interims uppdrag med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef- och specialistnivå. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall. Idag är vi ca 300 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.

Varför samarbeta med Amendo?
Amendo är ett bolag med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till arbetet varje dag med passion. Vi är tillräckligt små för att du ska bli sedd men stora nog att kunna erbjuda dig spännande interims uppdrag hos våra kunder.

Ansök gärna om medlemskap i vår Interims grupp på LinkedIn: https://www.linkedin.com/grp/home?gid=4913168&sort=POPULAR&trkInfo=clickedVertical%3Agroup%2CclickedEntityId%3A4913168%2Cidx%3A2-1-2%2CtarId%3A1449578385418%2Ctas%3Aamendo+interim&trk=tyah">Amendo Interim Management - tillsättning av professionella chefer & specialister

Frågor och kontakt

Vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående då konsultuppdraget är planerat att starta inom kort. Vid frågor är du välkommen att kontakta Åsa Ollert, asa.ollert@amendo.se .
Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2491
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Ollert 08-611 91 31 asa.ollert@amendo.se

Företag
Amendo Bemanning och Rekrytering AB

Adress
Amendo Bemanning och Rekrytering AB
Brahegatan 10
11437 Stockholm

Kontorsadress
Brahegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3013030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amendo Bemanning och Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amendo Bemanning och Rekrytering AB: