Inscanningsadministratör till vår kund i centrala Göteborg

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Göteborg
2025-10-02


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-10-02

Om tjänsten
Är du en positiv person som trivs i en administrativ roll där noggrannhet och struktur står i fokus? Har du ett öga för detaljer och är duktig på att hålla fokus trots monotona arbetsuppgifter? Vi söker dig som är tillgänglig omgående för ett konsultuppdrag på 10 veckor, med mycket goda chanser till förlängning.

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta ute hos vår kund i centrala Göteborg.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
• Arbeta självständigt i rollen med inskanning av fysiska dokument till digitalt format.
• Använda skanningsutrustning och programvara på ett korrekt och effektivt sätt.
• Sortera, avhäfta och rensa dokument inför inskanning.
• Kontrollera att scannade dokument är läsbara och kompletta.
• Identifiera och åtgärda eventuella felaktigheter eller misslyckade scanningar.

Notera att detta inte är en avancerad IT-tjänst utan mer inom administration/arkiv/internservice som kräver viss IT-kunskap och god datorvana.

Kvalifikationer
I den här tjänsten är ett noggrant och strukturerat arbetssätt av största vikt. Vi ser att du är framåt, ansvarstagande och lösningsorienterad och trivs med att arbeta självständigt med upprepande arbetsmoment. Vi söker dig som har gymnasial utbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter så som inskanning, arkivering och filhantering sedan tidigare.

För att trivas i den här rollen ser vi att du är självgående och utför dina arbetsuppgifterna med precision. En förutsättning för att klara arbetet är att du har lätt för att ta till dig information och kan följa instruktioner på ett bra sätt.

Övrig information
Start: Omgående
Anställning: Heltid under 10 veckor, med mycket goda chanser till förlängning
Arbetstid: Måndag-Fredag 08.00-17.00 med 60 min lunch

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.

#HPA

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner

Jobbnummer
9537935

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: