Inköpskoordinator till Södertälje!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du en driven person som vill utvecklas inom en inköpsorganisation? Då har vi på Adecco uppdraget för dig till ett internationellt företag i fordonsbranschen i Södertälje!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som Inköpskoordinator kommer du att ha mycket kontakt med leverantörer och vara proaktiv när det gäller bevakning av leveranser. Du kommer att sköta avvikelsehantering och återkoppla eventuella avvikelser till verksamheten och enligt företagets behovsplan sköta prioriteringar hos leverantörer vid sena leveranser. Bokning och övervakning av transporter är en del av din vardag, och även uppdatering av system. Du kommer att utbilda leverantörer i transport bokning samt övriga frågor och även utbilda inköparna om processen och svara på frågor från verksamheten om prototyper och dess hantering. Ständiga förbättringar är en del av ditt arbete och du medverkar på förändringsgruppsmötet. Du lokaliserar även bortkommet gods och medverkar på tvärfunktionella möten där du rapporterar status kring leveranser.
Vem trivs här?
Du som är relativt nyexaminerad och har en universitetsutbildning eller KY-utbildning passar bra för detta uppdrag. Du som inte har en utbildning på området men en del arbetslivserfarenhet kan också passa bra för uppdraget. Din flytande svenska och engelska kommer att komma väl till pass. Vi ser att du har vana av att arbeta i Excel och har lätt för att sätta dig in i nya datorsystem samt att vår framtida konsult är kommunikativ och serviceminded eftersom du har många kontakter både internt och externt. Om du dessutom är noggrann och inte har något problem med att hantera många olika "case" parallellt bör du ansöka redan idag!
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en tjänst på 3 månader med en eventuell övergång till kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snarast. Tjänsten är ett konsultuppdrag och skall tillsättas så snart som möjligt. För rätt person kan det leda till en fast anställning hos kunden. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-01-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArda Kurdoglu, Rekryteringsansvarig Supply Chain & Inköp
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressStorgatan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2624298
Observera att sista ansökningsdag har passerat.