Inköpskoordinator

Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2012-11-09

Om företaget
Vill du utveckla din karriär i en internationell koncern? Söker du nya utmaningar? På Nedschroef får du chansen att arbeta med alla de största fordonstillverkarna i världen i en roll med stora utvecklingsmöjligheter. Nedschroef växer och söker nu en inköpskoordinator.

Nedschroef är en globalt ledande aktör som levererar fästelement till sina kunder i fordonsindustrin världen över. Företaget som har funnits sedan 1894 har idag 1500 anställda i 13 länder med huvudkontor i Holland.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som inköpskoordinator har du en arbetsledande roll och ansvarar för ett team på tre personer. Du rapporterar till logistikchefen och ingår i styrgruppen för logistik.

Som inköpkoordinator ansvarar du för att den dagliga, operativa verksamheten i ditt team bestående av materialplanerare vilket innebär att stötta dem med kravställande mot kunder och leverantörer, göra analyser och arbeta med förbättringsarbete inom materialplanering, logistik och

Arbetet innebär mycket kontakt med leverantörer, speditörer och kunder samt internt mot avdelningarna inköp, försäljning och logistik.
En del resor kan förkomma, dels till kontoret i Billdal men även besök till leverantörer och kunder.

Profil
Vi söker dig som vill arbeta i en internationell koncern i en roll med stora utvecklingsmöjligheter. Du som söker har några års erfarenhet av inköp. Har du dessutom arbetat inom fordonsindustrin ser vi det som meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och söker dig som önskar en arbetsledande roll, är relationsinriktad och handlingskraftig. Du får chansen att arbeta med utveckling av och förbättringsarbete inom materialplanering, logistik och kvalitet och för att lyckas med det tror vi att du är kreativ och analytisk.

Tidigare erfarenheter av arbetsledande roller är inget krav men vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har arbetat som teamleader, projektledare, koordinator eller liknande.

Du bör vara en van användare av affärssystem med inriktning inköp samt officepaketet.

Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift är ett krav och kunskaper i tyska ses som meriterande.

Stämmer denna beskrivning på dig är du varmt välkommen att ansöka via vår hemsida: www.arenapersonal.com. Intervjuer kommer att ske löpande och tillträde till tjänsten är så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten ber vi dig kontakta rekryterare Kim Swing på telefonnummer: 08- 587 117 35 eller Morgan Sehlberg på telefonnummer: 08- 587 117 47.

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-27
Ange följande referens när du ansöker: 736
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kim Swing, 08-587 117 35
Morgan Sehlberg, 08-587 117 47

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1388330

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: