Inköpsassistent

Kontorsbemanning Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsbemanning Sverige AB i Göteborg, Kungälv, Lerum, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

För uthyrning till ett internationellt företag i Göteborg söker vi nu en inköpsassistent. Uppdraget är initialt på 4 månader och kommer med stor sannolikhet att förlängas.

Du kommer bland annat arbeta med inköp, avtal,
förhandling, fakturagranskning och uppdatering av inköpsdata i systemen. Du kommer även att ha internationella leverantörskontakter varför goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav.

Vi ser gärna att du som söker har en högskoleutbildning inom ekonomi eller teknik och har erfarenhet av åtminstone 1-2 år ifrån arbeta i liknande roll. Du är van vid att lösa problem som uppkommer i det dagliga arbetet och har god vana av att hantera flera pararella uppgifter.

Du är även en god administratör som arbetar strukturerat och håller ordning och reda. Som person är du driven, lättlärd och självgående i arbetet. Du är social och har lätt för att kommunicera med både kollegor och leverantörer

Vii arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast till ansokan@kontorsbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Publiceringsdatum
2016-08-24

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-02
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@kontorsbemanning.se

Företag
KONTORSBEMANNING SVERIGE AB

Adress
KONTORSBEMANNING SVERIGE AB
41463 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-690700

Jobbnummer
3011426

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsbemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsbemanning Sverige AB: