inköpsadministratör
Randstad AB Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi till en av våra kunder i södra Stockholm en inköpsadministratör. Du kommer att få din anställning på Randstad och arbeta som konsult. Uppdraget startar omgående för att sedan pågå 6-10 veckor med mycket god möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer främst att innehålla att lägga inköpsordrar, konfirmera ordrar samt följa upp dessa. Du kommer även att ha löpande kontakt med leverantörer.
Din Erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och att arbeta med inköp och inköpsordrar. Du bör ha erfarenhet av affärssystemet Movex och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Dina personliga egenskaper
Du är social och har lätt för att knyta nya kontakter. Du gillar ordning och reda och tycker om att lösa problem. Som person är du självgående samtidigt som du trivs i att arbeta i ett team.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Fadi Ada på tel 08-693 94 35 eller Magnus Bergqvist 08-693 94 09.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi intervjuar löpande.
Publiceringsdatum2010-04-21Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnl överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-01
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFadi Ada, 08-693 94 06
FöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 632868
Observera att sista ansökningsdag har passerat.