inköpsadministratör

Randstad AB Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi till en av våra kunder i södra Stockholm en inköpsadministratör. Du kommer att få din anställning på Randstad och arbeta som konsult. Uppdraget startar omgående för att sedan pågå 6-10 veckor med mycket god möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifter 
Dina arbetsuppgifter kommer främst att innehålla att lägga inköpsordrar, konfirmera ordrar samt följa upp dessa. Du kommer även att ha löpande kontakt med leverantörer.
Din Erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och att arbeta med inköp och inköpsordrar. Du bör ha erfarenhet av affärssystemet Movex och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Dina personliga egenskaper
Du är social och har lätt för att knyta nya kontakter. Du gillar ordning och reda och tycker om att lösa problem. Som person är du självgående samtidigt som du trivs i att arbeta i ett team.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Fadi Ada på tel 08-693 94 35 eller Magnus Bergqvist 08-693 94 09.
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi intervjuar löpande.

Publiceringsdatum
2010-04-21

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-01
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Fadi Ada, 08-693 94 06

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
632868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: