Inköpare för konsultuppdrag
Kontorsbemanning Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsbemanning Sverige AB i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Vi söker nu en inköpare inom området basmotor; ett utvecklande och utmanande område där du tillsammans med ett inköpsteam som är placerat i EU och Kina kommer att bidra till att skapa världsklassiga kraftöverföringslösningar.
Den här rollen är avgörande för att beställaren ska vara ledande som en premiumleverantör av kraftöverföring. Inköp är ansvarig för inköp av alla produktionsmaterial till våra motorfabriker i EU och Kina. Vårt uppdrag är att köpa gjutkomponenter till våra fabriker i Europa och Kina, med utmärkt kvalitet till bästa möjliga värde.
Vi samarbetar i en global miljö med avdelningar som R&D, SQM, tillverkningsteknik, eftermarknad etc. Vi arbetar tillsammans med våra intressenter för att skapa och leverera överlägsen värde tillsammans med våra leverantörer.
Dessutom kommer du att uppmuntras att ta på dig ansvar utanför ditt huvudsakliga ansvarsområde för att bredda dina personliga färdigheter och främja din utveckling.
Publiceringsdatum2023-09-14Dina arbetsuppgifter• Driva och utveckla inköpsarbetet inom området basmotor
• Ansvarig för att identifiera och genomföra kostnadsminskningar
• Vara den första kontaktpersonen för leverantörer
• Ansvarig för marknadsjämförelser och leverantörsutvärderingar
• Strategiskt inköp och förhandling
• Ansvarig för samarbete med interna kunder
• Beställning och hantering av avtal, etc.
• Ansvarig för att utveckla och optimera leverantörsbasen.
För att passa in i detta komplexa område letar vi efter en person som är affärsorienterad och resultatinriktad. Du är motiverad och kreativ för att hitta nya lösningar och möjligheter och vågar utmana status quo. Du är en stark lagspelare som är ärlig, med hög integritet och aktivt arbetar med självutveckling. Du har förmågan att hantera parallella projekt, gillar utmaningar och fokuserar på att sätta och uppnå dina mål.
För att lyckas i den här rollen har du en universitetsexamen inom ekonomi eller teknik (eller motsvarande). Du har erfarenhet från kommersiellt och/eller tekniskt arbete (2-5 år), inklusive kommersiella förhandlingar och juridisk kunskap. Du har en stark affärsförståelse kombinerad med hög integritet och kan prioritera ditt eget arbete och leverera i tid. Som huvudkontakt med leverantörer har du utmärkta kommunikationsfärdigheter (skriftliga och muntliga) på både engelska och svenska.
Kontorsbemanning skulle vilja passa på att tacka alla sökande för visat intresse; varje ansökan kommer att granskas mot de uppsatta kriterierna för rollen. Vänligen observera att endast de kandidater som är under övervägande kommer att bli kontaktade; om ni inte hör från oss inom 7 arbetsdagar innebär det tyvärr att din ansökan inte har gått vidare.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kontorsbemanning Sverige AB (org.nr 556418-7036)
Arbetsplats Kontorsbemanning AB
Jobbnummer 8110789
Observera att sista ansökningsdag har passerat.