Inköpare
Randstad AB Södertälje / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Södertälje i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi söker nu en inköpare till vår kund i Södertälje.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för kontakt med externa leverantörer i framförallt USA, till arbetsuppgifterna hör att sköta administration kring inköp och leveranser.
Din Bakgrund
Du har relevant utbildning och har arbetat några år med inköp tidigare. Vidare är du en god administratör och har du erfarenhet av Wisma är det en fördel. Då du kommer att ha mycket kontakt internationellt är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat.
Dina egenskaper
För att lyckas i arbetsuppgiften måste du vara självgående och trivas med ett högt arbetstempo. Du som söker har en administrativ erfarenhet samt erfarenhet av självständigt arbete. Du är även kundfokuserad och serviceminded. För att passa i rollen som inköpsasre är du noggrann, har förmåga att strukturera upp ditt arbete och har hög stresstålighet. Du ser vad som behöver göras, är driven och tar egna initiativ.
Du har god datavana och analysförmåga samt lätt för att lära dig nya datasystem.
Du är noggrann, affärsmässig och kvalitetsmedveten.
Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Carola Streng Holgersson på tel 08-693 94 78
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2011-05-13Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktCarola Streng Holgersson, 08-693 94 78
FöretagRandstad AB Södertälje
AdressRandstad AB Södertälje
Storgatan 1
15172 Södertälje
Jobbnummer 933284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.