Inköpare
Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Ludvika
2023-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Inköpare" (sökbar t.o.m. 2024-12-08) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ludvika,
Smedjebacken,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Ludvika,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter,
Borlänge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-10-24Dina arbetsuppgifterVi söker en engagerad och kompetent inköpare att ansluta sig till vårt team i Ludvika. Rollen innebär att säkerställa smidig materialförsörjning och produktionsflöde genom att samordna med produktionsplanerare, hantera fakturor och följa upp inköpsorder.
Arbete på plats är initialt 100%, med möjlighet till 50% distansarbete i framtiden.
Du ansöker på
www.randstad.se, senast 2023-11-03. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
johanna.rodell@randstad.se.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Dina ansvarsområden:
• Koordinera med produktionsplanerare, produktionsledare och leveranskedjeledning för att säkerställa materialtillgång i rätt tid.
• Visa praktiskt planeringssinne och kunskap om produktionsprocesser.
• Ansvara för fakturahantering.
• Uppföljning av inköpsorder.
• Initialt kommer arbetet att utföras 100% på plats, med möjlighet till 50% fjärrarbete i framtiden.
KvalifikationerBakgrund• Bekant med arbete i ERP- och/eller SAP-miljö.
• Fördelaktigt om du har kunskap om hantering av lager, balansjusteringar och kvalitetsfrågor.
• Erfarenhet av att arbeta med Excel.
• Eftersom du kommer att vara en del av ett företag som verkar både lokalt och globalt krävs goda kunskaper i både engelska och svenska.
Om företagetPå Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201452941".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Johanna Rodell
johanna.rodell@randstad.se +46702881447 Jobbnummer 8214197
Observera att sista ansökningsdag har passerat.