Initiativrik administratör -Internationell miljö

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad och ordningsam person som trivs i en självständig arbetsroll? Vill du arbeta i en internationell miljö där du får använda dina engelska språkkunskaper? Läs då vidare!

Publiceringsdatum
2015-11-23

Beskrivning
Perido söker nu en administratör till ett konsultuppdrag på en institution som är verksam inom forskning och utbildning. Tjänsten är placerad på deras kontor i norra delen av centrala Stockholm.

Rollens arbetsuppgifter är väldigt varierande inom administration och kommer bland annat bestå utav:

• Hantering av post och paket från budfirmor
• Vara kontaktperson mot lokalvården
• Hantering av nycklar och passerkort
• Föra register över lokalbokningar
• Samordna inköp av förtäring till diverse institutionsevenemang
• Organisera underskrifter på diverse avtal och kontrakt
• Hantera beställningar, inköp och avrop
• I vissa fall assistera studentadministrationen med t.ex. tentamenshantering och lokalbokningar

Då institutionens arbete sker i en internationell miljö tror vi att du som sökande kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska. Det är också viktigt att du är serviceinriktad och är inte rädd för att ta egna initiativ, då tjänsten kräver att du kan arbeta självständigt för att prioritera vilka ärende som behöver prioriteras före andra. Därför är det också viktigt att du är en flexibel person som kan avsätta tid för eventuella nyinkomna, mer brådskande ärenden. Många av dessa arbetsuppgifter genomförs via datorer och vi ser därför det som ett krav att du har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet. I övrigt, för att du ska utföra tjänsten på bästa möjliga sätt, tror vi är du en noggrann och organiserad person som trivs i en social miljö där du assisterar dina medarbetare i varierande ärende.

Passar beskrivningen in på dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
• Flera års erfarenhet av liknande administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaket
• Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2016-05-31. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12712AK i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12712AK

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12712
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2541038

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: