Inhab Golv söker Ekonomiansvarig till Göteborg

Premier Service Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
2020-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inhab Golv söker Ekonomiansvarig till Göteborg" (publicerad 2020-12-26) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Företagsinformation
Till vårt kontor i Göteborg söker vi nu en ekonomiansvarig till Inhab Golv. Du kommer även att ansvara för ekonomin i Inhab Måleri.
Inhab Golv startades 1989 och är idag ett av Göteborgsregionens ledande företag inom säkra industrigolv och fogfria golvbeläggningar som tål hårt slitage under en lång tid. Våra kunder är främst byggentreprenörer och industrier men också offentliga platser och mindre företag.
Inhab Måleri arbetar i huvudsak med invändiga och utvändiga måleriarbeten samt rostskyddsmålning och brandskyddsmålning av luckor, stålkonstruktioner och portar. Våra kunder är byggentreprenörer och industrier men vi har också ramavtal med kommun och landsting.
Inhab Golv och Inhab Måleri omsätter totalt 40 MSEK och har 27 medarbetare. Vi är ISO-certifierade enligt 9001 och 14001. Vi sitter tillsammans i fräscha lokaler på Hisingen. Läs mer om Inhab Golv på www.inhab.se

Tjänstebeskrivning
Har du erfarenhet av att jobba som ekonomiansvarig på ett mindre företag och har goda kunskaper i redovisning? Vill du arbeta i ett trivsamt företag med snabba beslutsvägar? Är du dessutom en engagerad och utåtriktad person, så är du kanske vår nya kollega!

Som ekonomiansvarig hos oss har du helhetsansvaret för vår ekonomifunktion. Du kommer även att sköta ekonomi och löneadministration för Inhab Måleri. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära redovisning, kund- och leverantörsreskontra, löner, tidrapportering, löpande bokföring och bokslut. Du kommer även att ansvara för skatter, moms och deklarationer samt ha kontakter med myndigheter. Rollen innebär även personalrelaterade frågor, budget- och analysarbete samt rapportering och projektuppföljning. Du kommer att stötta ledningen med nyckeltal och ekonomiska frågor. Din roll innebär även att vid behov, hjälpa till med frågor som rör ISO-certifiering och arbete i ledningssystem. Du får en viktig roll i företaget och kommer att vara med och kontinuerligt utveckla ekonomifunktionen samt rutiner och processer. Du rapporterar till VD.

Publiceringsdatum
2020-12-03

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande roll, där du har ansvarat för och utfört arbetet på en mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller fristående kurser inom ekonomi/redovisning. Du har erfarenhet av att arbeta med redovisning och löneadministration och är van att arbeta i ekonomi/affärssystem. Dina kunskaper i Excel är mycket goda. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta med ledningssystem, ISO, miljö och kvalitet. Du talar och skriver svenska obehindrat.

Som person är du ansvarsfull, noggrann och har ett analytiskt tänk och en helhetssyn. Du förstår värdet av att kunna prioritera och planera ditt arbete. Du är en kommunikativ och lyhörd person och är bra på att samarbeta med andra. Vi söker dig som är drivande och självgående och trivs i en roll där du kan vara med och lösa problem. Du ser fördelarna med att arbeta i en mindre organisation där du har eget, operativt ansvar för ekonomifunktionen. Är du dessutom en trygg och prestigelös person som trivs att arbeta i ett dynamiskt företag med stort personligt engagemang, är detta rätt tjänst för dig!

Vad erbjuder vi dig?
Inhab Golv är ett framgångsrikt entreprenadföretag inom golvbranschen. Vi erbjuder dig ett intressant jobb med varierande arbetsuppgifter, där du blir en del i vår framtida utveckling.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringschef Malou Lundgren tel. 0733-200 880 eller skicka ett mail: malou.lundgren@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast den 31 december 2020.

I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

Om Premier:
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 6 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom ekonomi, försäljning/marknad, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Premier Service Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2612".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017), http://www.premier.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5472442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: