HR-koordinator till kund Uppsala

Randstad AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-02

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en driven och erfaren koordinator som är redo att axla rollen som HR koordinator till en av våra samarbetspartners. Du som söker är en initiativtagande och kommunikativ person som är flexibel och van att lösa olika problem och frågeställningar. Företaget söker dig som är van att arbeta både operativt och strategiskt och trivs i en roll som spindeln i nätet.

Uppdraget sträcker sig 1 år framåt med möjlighet till förlängning. Arbetet är förlagt på heltid under kontorstid.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta caroline.norstedt@randstad.se.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
I rollen kommer du att arbeta med bland annat:
• Koordinering av interna frågor och ärenden
• Stöttning till HR och interna HR-processer så som onboarding
• Uppdatering av interna dokument
• Förbereda inför event, så som att beställa fika och boka lokal
• Effektivisera och standardisera processer

Kvalifikationer
Krav:
• Du har en akademiska utbildning inom HR, exempelvis PA-programmet eller motsvarande
• Erfarenhet av att ansvara för egna arbetsområden och uppgifter
• God kunskap inom svenska och engelska, muntligt och skriftligen

Erfarenheter
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande område eller likvärdig roll.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201418223".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Caroline Norstedt
caroline.norstedt@randstad.se

Jobbnummer
7226749

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: