HR assistent

4Finance AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 4Finance AB i Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

4finance är ett dotterbolag i en snabbväxande nordeuropeisk koncern.
Koncernen har idag över 1 000 000 kunder och bedriver sin verksamhet i Lettland, Litauen, Finland, Sverige, Danmark, Polen, Storbritannien, Spanien, Ryssland och Nordamerika.
Flera nya intressanta marknader kommer att öppnas upp under de kommande åren.
I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Vivus.se, Onea.se och 4spar.
Koncernen har en historik av snabb tillväxt vilket även är fallet i det svenska bolaget.
Koncernen har idag en ledande position inom sitt segment i alla länder vi verkar på och så är även fallet vad gäller den svenska verksamheten.
Vårt dagliga arbete speglar konsekvent kundens behov och önskemål.
På så sätt lägger vi grunden för en långsiktig relation till var enskild kund.
Företagets grundläggande värderingar speglar vår dagliga verksamhet, företagskultur, attityd gentemot kunder, kollegor, chefer samt den övergripande organisationen.
Vi tror för att bli framgångsrik måste man ha förmågan att tänka analytiskt, inneha god sammarbetsförmåga och snabbt kunna anpassa sig till nya situationer.
En yrkesman/kvinna som är en del av ett resultatinriktat team utmärker sig i sin arbetsinsats. Vi åstadkommer detta genom att arbeta i team och mot gemensamma mål.
En roll hos oss kommer att vara fylld av möjligheter då vår starka tillväxt öppnar upp för våra medarbetare att utvecklas snabbt i takt med att organisationen blir större och mer komplex.

Publiceringsdatum
2013-06-13

Dina arbetsuppgifter
HR-assistenten kommer ha ett nära samarbete med HR-chefen där en stor del utav det dagliga arbetet ligger på administration kring rekrytering och anställningar, policyfrågor, kompetensutveckling men även annan slags administration som rör exempelvis medarbetarundersökning, olika HR-projekt samt ansvara för att servicefunktioner som kontorsmaskiner fungerar på kontoret, inköp av material, posthantering etc.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en administrativ utbildningsbakgrund, gärna med HR-inriktning och erfarenhet av personaladministrativt arbete och ett brinnande intresse för HR-frågor.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en person som har en god servicekänsla, är noggrann och strukturerad, är administrativt lagd, har hög integritet, förmågan att ta sig an nya arbetsuppgifter, självgående och lätt för att samarbeta.
Vi sätter även ett stort värde på att du har förmåga och intresse av att kontinuerligt utvärdera och utveckla våra administrativa rutiner och processer.

Språkkunskaper- Mycket goda kunskaper inom Svenska och Engelska i både tal och i skrift.
Du har goda datorkunskaper.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: cv@4finance.se

Kontakt
Sara Lindvall, HR-Manager 0707940402 sara.lindvall@4finance.se

Företag
4Finance AB

Adress
4Finance AB
Isafjordsgatan 30 A
16440 Kista

Kontorsadress
Isafjordsgatan 30 A
Kista

Jobbnummer
1582206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 4Finance AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 4Finance AB: