Holmen IT söker en IT tekniker till Norrköping

Holmen AB / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Holmen AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Örebro, Västerås eller i hela Sverige

Holmen IT är en koncerngemensam enhet som har det övergripande ansvaret för all IT-verksamhet inom Holmens fem affärsområden. Holmen IT har totalt ett sextiotal anställda fördelade på orterna Norrköping, Iggesund och Örnsköldsvik.
Vår grupp för kundnära support, IT Customer Service, söker nu en IT tekniker med placeringsort Norrköping. Vi sitter i ljusa lokaler nära city på Vattengränden 2.
IT Customer Service ansvarar för den operativa verksamheten inom bland annat följande områden: Hantering av persondatorer och mobila enheter, behörighetsadministration, klientapplikationshantering, skrivare, Service Desk First Line Support, Second Line Support, On-Site Support.
Din roll
Som IT-tekniker på Holmen är du en viktig länk mellan IT och kärnverksamheten.
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att tillhandahålla IT användarsupport till Holmens medarbetare. Du kommer ha daglig kontakt med användare på produktionsenheter, stabsfunktioner och säljkontor. Ärendehanteringen är strukturerad i ett gemensamt ärendehanteringssystem.
Du kommer få möjligheten att påverka vidareutvecklingen av våra tjänster genom deltagande i projekt.
I ditt arbete ingår på-plats-support på såväl produktionsenheter som staber. Tjänsten omfattar ett visst resande.

Publiceringsdatum
2016-02-23

Profil
Vi söker en serviceinriktad lagspelare som vill arbeta i ett team där kundfokus, professionalism och utveckling är en självklarhet
Din bakgrund och erfarenhet
Du som söker skall ha eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande relevant arbetserfarenhet. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Du har bred IT-kompetens och är mer en generalist än en specialist. Vi vill att du har gedigna kunskaper inom Microsofts relevanta produktområden.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av ärendehanteringssystem och köhanteringsansvar i en större IT organisation som jobbat enligt ITIL:s incidenthanteringsprocess.
Din personlighet
Som person är du teknikintresserad, kundfokuserad, strukturerad, stresstålig, kommunikativ, engagerad, tar initiativ och har god samarbetsförmåga.
Du behöver ha körkort för personbil

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-09
Ansökan via Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lena Grafsund HR- Specialist 011-236336 lena.grafsund@holmenpaper.com

Företag
Holmen AB

Adress
Holmen AB
60188 NORRKÖPING

Kontorsadress
Vattengränden 2

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 011-235000

Jobbnummer
2686772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Holmen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Holmen AB: