Hero söker nytänkande Kundansvarig
Hero AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visste du att det är fler som jobbar på bemanningsföretag i världen än invånare i Sverige? Om vi tittar på den svenska marknaden slår bemanningsbranschen rekord där årets omsättning ökade med 33 procent, jämfört med i fjol. Marknaden är med andra ord stor och alla möjligheter finns. Därför vill vi på Hero fortsätta att expandera och fortsätta verka som en god arbetsgivare i branschen. Vi söker nytänkande och drivna säljare som vill delta i detta spännande utvecklingsarbete. Du kommer att arbeta med ett team av erfarna säljare och vi erbjuder en god grundlön med mycket förmånligt provisionssystem, utan tak.
Om Hero Bemanning och Rekrytering
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Vi är stolta över en organisation där vi inte bara har samlat kompetens och erfarenhet inom HR och rekrytering, utan även yrkeserfarenheter och utbildningar som matchar de kompetensområden vi rekryterar inom. Våra största styrkor och ledord är långsiktighet och kontinuitet gentemot våra kunder och kandidater. Vi har många återkommande kunder där vi fungerar som rekryteringspartner.
Publiceringsdatum2011-11-23Dina arbetsuppgifterSom kundansvarig hos oss kommer du att få arbeta med tjänstemarknaden i Stockholmsområdet. Målet är att sälja in våra uthyrning ?och rekryteringstjänster. Du kommer att arbeta både operativt och strategisk genom prospektering, införsäljning, bearbetning av kunder, nyskapande av kontaktnät och bibehållning av affärsrelationer.
Kundstocken kommer att bestå av medelstora och stora företag och affärerna görs med chefer, beslutsfattare och företagsledare. Du har ett budgetansvar där du bygger upp en egen kundbas som du har totalansvar för samt förädlar på ett bra sätt.
Möjligheter och mål
Efter en introduktion med utbildning i våra säljprocesser, där du får en god inblick och kunskap i alla delar, kommer du att självständigt kunna ta ansvar för att bygga upp din kundstock. Hero är företag med mycket potential och vi ser en ljus tid framför oss. Du kommer att vara en viktig kugge i bolagets uppbyggnad och får en nyckelroll med stor utvecklingspotential.
Kompetensprofil
Vi rekryterar personligheter och de personliga egenskaperna värdesätts högt hos oss. Det är viktigt att man delar våra värderingar och affärstänk. Vi tror att du är en målinriktad och driven person som har passion för affärer. Du sätter alltid kunder i fokus, har stort intresse för försäljning och motiveras av resultat. Med tanke på att vi är ett mindre bolag ser vi att du är ansvarstagande och självgående. Du drivs av att ta eget ansvar och skapa egna kundrelationer. Har du tidigare erfarenhet från försäljning är det mycket meriterande. En extra bonus är om du har erfarenhet av försäljning inom bemanning eller rekrytering.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Vi arbetar under normala kontorstider då våra kunder och kandidater är tillgängliga. Det finns goda möjligheter till flextid. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att maila CV och personligt brev till personalansvarig Poria Mehdizadegan på
poria@hero.se . Märk din ansökan med ?Kundansvarig Hero AB?. Har du frågor kan du gärna ringa på 08-400 25 247
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Kundansvarig Hero AB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
poria@hero.seKontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247,
poria@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1087316
Observera att sista ansökningsdag har passerat.