Helpdesktekniker | Onsite | Digital Workspace

Experis AB / Supportteknikerjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Oskarshamn, Mönsterås, Hultsfred, Västervik, Vimmerby eller i hela Sverige

Är du öppen för att se världen så finns det möjligheter för det också, Experis är aktivt i mer än 80 olika länder och finns på 50 orter i Sverige.

Om Experis

Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde.

På Experis får du en personlig konsultchef och kontinuerlig kompetensutveckling så att du kan hålla dig jour med ny teknik. Via vår AI-drivna plattform Experis Career Accelerator får du till exempel tillgång till över 4500 IT-utbildningar och certifieringar.

Experis, som är en del av ManpowerGroup, har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser.

Låt oss bygga ett gemensamt samarbete långsiktigt och följ med oss på en spännande resa in i framtiden!

Ser innerligt fram emot att få jobba tillsammans med dig!

Har du erfarenhet av Active Directory, olika ärendehanteringssystem och att arbeta med teknisk support och skulle vilja arbeta som Helpdesktekniker hos oss på Experis? Jobbet innebär inte bara spännande arbetsuppgifter utan också en trevlig arbetsmiljö som kännetecknas av bra samarbete mellan olika avdelningar. Du är anställd av oss på Experis men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund!

Att jobba som Helpdesktekniker för Experis
I dina arbetsuppgifter ingår att hjälpa kunder eller användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system, hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet. Dessutom kommer du att administrera konton och behörigheter till olika system och dokumentera och uppdatera ärendeloggar. Du kommer att arbeta i moderna, stora och fräscha lokaler utanför Oskarshamn.

Du kommer bland annat att
• ge råd och hjälp vid tekniska problem
• dokumentera ärenden.

Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med tekniska ärenden, problemlösning och helpdesk ärenden. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av Active Directory, olika ärendehanteringssystem och att arbeta med teknisk support.

Det är meriterande om du
• har arbetat som supporttekniker.

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Emil Rudvi på telefonnummer: 0761 35 96 13 eller via e-post: emil.rudvi@se.experis.com.

Sök tjänsten senast den 2022-10-15.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2022-09-13

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "0c200297-267c-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Kontakt
Emil Rudvi
+46761359613

Jobbnummer
6976582

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: