Handläggare till uppdrag i Örebro
Performiq AB / Kundservicejobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet från administrativt arbete och gillar att arbeta med service? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara personen vi söker till tjänsten som handläggare i Örebro.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker för kunds räkning en person som kan arbeta administrativt med inriktning mot support och handläggning. I rollen som handläggare kommer du att erbjudas en roll där du förväntas att effektivt hantera returer och reklamationer i ett affärssystem. Du har löpande kontakt med såväl interna som externa kontaktytor. Dessa inkluderar bland annat transportchef, kollegor, leverantörer och kunder.
I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Bemöta kunder och leverantörer via telefon och mail
• Administrera dokumentation och avvikelser
Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration och service. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt och relationsskapande med både befintliga och nya kunder vilket gör att du som söker behöver känna dig trygg med detta. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration eller service tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och att du hjälper till där det behövs.
Vidare ser vi att du har:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
• Effektivt arbetssätt i MS Office och CRM, samt allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom service, support eller handläggning
Publiceringsdatum2021-11-09Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid, tre månader med god chans till förlängning
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.
Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök
www.performiq.se Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Alfred Domberg via
alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerformiq AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6124".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
http://www.performiq.se/ Arbetsplats PerformIQ Work AB
Kontakt Alfred Domberg
alfred.domberg@performiq.se Jobbnummer 6105603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.