Handläggare / kundtjänst / administration till Sergel Kredittjän

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2016-11-04

Företaget
Sergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och omväxlande arbetsuppgifter.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som handläggare hanterar och administrerar du inkommande ärenden, varav de flesta inkommer via telefon. Det finns även en gemensam mailfunktion där resterande ärenden hanteras. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende, vilka du sedan administrerar i olika affärssystem. Ditt arbete mäts på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad. Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en gedigen introduktion.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från ett servicerelaterat yrke. Det är meriterande om du tidigare har jobbat med kundtjänst, handläggning eller administration.
• Avslutad gymnasieutbildning, det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik.
• God system- och datorvana.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

Som person har du ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: 5:e december
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Wålstedt nina.walstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3144415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: