Handläggare Contact Center till ledande revisionsbyrå i Uppsala!

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Har du god ekonomisk förståelse och erfarenhet av kundservice? Då har vi en tjänst för dig som handläggare i vår kunds Contact Center i Uppsala!

Hur ser din arbetsdag som handläggare ut?
Tjänsten som handläggare på Contact Center innebär att ge support till kunder som har frågor kring kundens affärssystem MyBusiness. Du sköter kundkontakten via telefon och mejl och du hanterar även alla inkommande leads och förfrågningar som kommer in via hemsidan och eskalerar dessa vidare till rätt person. Alla ärenden som inkommer till Contact Center dokumenteras i kundens ärendehanteringssystem.

Vem trivs här?
Som person är du duktig på att hålla många bollar i luften, är stresstålig, flexibel, ansvarstagande, drivande och besitter hög social kompetens. Du som är prestigelös och värderar samarbete med kollegor och att ha roligt på arbetet kommer att trivas i rollen!

Vi söker dig som har en ekonomiexamen, har en KY-utbildning eller har erfarenhet av ekonomi genom praktiskt arbete och som söker ett roligt och meriterande arbete på en ledande revisions- och redovisningsbyrå! Du har mycket goda datorkunskaper med stor vana av att arbeta i standardsystem på t.ex. en redovisningsbyrå. För att lyckas i tjänsten har du erfarenhet av kundservice och en förmåga att uttrycka dig väl i tal så väl som skrift. Har du tidigare arbetat med lönehantering, bokföring och tidrapportering eller kunskap i systemen Fortnox, Approve-it och Flex är detta meriterande för tjänsten.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett föräldravikariat med start omgående och kommer att löpa fram tills hösten 2017. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor gällande registrering på hemsidan kontaktar du Kandidatsupport på kandidatsupport@adecco.se  alternativt 08-598 980 10. Vid frågor angående tjänsten kontakta vår rekryteringsansvarig Sofia Lindqvist på sofia.lindqvist@adecco.se .

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-04-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Lindqvist Sofia.Lindqvist@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2792999

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: