Gruppchef Teknisk Support (Helpd. Team Leader)
Msx International Ltd. England, Filial / Maskinreparatörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla maskinreparatörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Msx International Ltd. England, Filial i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Malmö,
Södertälje eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är på lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 70 års erfarenhet inom bilbranschen och med över 4000 anställda experter i 18 länder har MSXI vad som kvävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.
Vi har nu fått i uppdrag att etablera en Nordisk teknik- och garantisupport för ett känt bilmärke, med ett arbetsfält som spänner över Norden och Baltikum. Därför söker vi nu en medarbetare som Gruppchef Teknisk Support (Helpdesk Team Leader).
Arbetsplats:
Göteborg. Tjänstens omfattning är heltid. Vi har behov att tillsätta tjänst från 1:a april.
Publiceringsdatum2010-02-09Dina arbetsuppgifterDu kommer att ha ett operativt ansvar för vår kunds Tekniska hjälpcenter i Norden och Baltikum.
Dina arbetsuppgifter består i att;
• Arbetsledare med personalansvar för ett team av 10 personer.
• Ansvara att leverera en tjänst enligt ett Service Level Agreement.
• Budgetansvar.
• Följa upp nyckeltal.
• Kommunikation med tillverkaren på olika nivåer inom kundens organisation.
• Arbeta med effektivitetsförbättringar internt och föreslå processförändringar.
Önskvärd erfarenhet och kompetens:
• Arbetsledarerfarenhet från bilbranschen. Gärna med erfarenhet på återförsäljarnivå.
• Du bör ha minst sju års erfarenhet inom verkstadsteknik för bilindustrin.
• Erfarenhet att arbeta i tekniska informations- och garantisystem.
• Mycket goda PC-kunskaper.
• Lätt att kommunicera i tal och skrift.
• Analytisk förmåga.
• Förmåga att arbeta med och coacha medarbetare inom ett team.
• Goda kunskaper i ett eller flera av de Nordiska språken.
• Goda kunskaper Engelska, både i tal och i skrift.
Om du är intresserad av tjänsten vänligen skicka din ansökan snarast till:
recruitmentnordics@msxi-euro.com Vänligen märk ansökan Helpdesk Team Leader
MSX International Ltd.
Drakegatan 7, 1 tr
412 50 Göteborg.
Sverige
Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV.
För frågor kring tjänsten kontakta:
Mats Stoltz – Managing Director RNS Nordic
Telefon +46 (0)31 337 88 42
Besök gärna
www.msxi-euro.com för vidare information.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitmentnordics@msxi-euro.comFöretagMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
AdressMSX INTERNATIONAL LTD. ENGLAND, FILIAL
DRAKEGATAN 7
41250 GÖTEBORG
KontorsadressDRAKEGATAN 7
GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-3378840
Jobbnummer 583572
Observera att sista ansökningsdag har passerat.