Fransktalande Koordinator Till Ett Familjärt Bolag
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en fransktalande koordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kundär verksamma inom glasbranschen och är experter inom sitt område, de består av ett kreativt och erfaret team som strävar efter att tillföra marknadens högsta kvalitet. Det är ett familjärt företag som just nu befinner sig i en stor tillväxtresa och behöver därför utöka sitt härliga team. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa moderna lokaler. I rollen som koordinator kommer du att arbeta brett med både administration och service, du har kontakt med kunder och leverantörer runtom i Europa, främst kommer du att rikta in dig på den franska marknaden. Du tar emot beställningar, hanterar order och uppdatera lagerstatus. Vidare kommer du att assistera med ekonomiuppgifter såsom bokföring och kvittoredovisning. Tjänsten passar dig perfekt som älskar att arbeta med service, som vill utvecklas och vill vara med under enstor framgångsresa!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli direkt anställd av vår kund efter denna rekryteringsprocess.
Publiceringsdatum2019-04-12Dina arbetsuppgifterSom Koordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
• Kontakt med kunder och leverantörer runt om i Europa
• Koordinera beställningar och leveranser
• Uppdatera lagerstatus
• Hjälpa till med bokföring och kvittohantering
• Assistera kollegor med övriga arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet av liknande roller
• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet och Mac
• Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
• Kan tala och skriva franska, svenska och engelska obehindrat
Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet av bokföring
• Tidigare erfarenhet av hotellbranschen eller reception
Som person är du positiv, social och flexibel. Du är driven, lösningsorienterad samt har en förmåga att kunnaprioritera och hålla deadlines. Du tar eget ansvar, har en förmåga att kunnaarbeta högt och lågt samt trivs i en föränderlig miljö. Du trivs att arbeta på ett familjärt och prestigelöst bolag samtbidrar med en god stämning till teamet.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-09-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4730492
Observera att sista ansökningsdag har passerat.