Förvaltningsassistent
Willhem AB (Publ) / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Halmstad,
Helsingborg,
Borås,
Malmö,
Göteborg eller i
hela Sverige Willhem växer och söker förvaltningsassistent till Halmstad
Är du social, strukturerad och trivs med kundkontakt? Vill du arbeta på ett bostadsbolag som är nytänkande och vill framåt? Willhem i Halmstad fortsätter att växa och utökar organisationen med en förvaltningsassistent som kommer att välkomnas av ett gott gäng kollegor.
Som ny förvaltningsassistent hos oss kommer du att få det viktiga uppdraget att specifikt jobba med uthyrningen av Krusbäret. Fastigheten består av 164 rum med 16 gemensamma kök, framför allt riktat till studenter. Du kommer att vara placerad i fastigheten som du ska hyra ut eftersom din kontakt med hyresgästerna är din viktigaste uppgift. Uppdraget kommer att ge dig möjligheten att genom din kreativitet hitta vägar framåt för att hyra ut hela fastigheten. Du kommer att ha en mycket nära kontakt med hyresgästerna och ha stöttning från dina kollegor som sitter på Halmstadskontoret.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Uthyrning av rum till framför allt studenter
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
• Visning av studentrum
• Skriva hyresavtal
• Upprätthålla kundservice via telefon, mejl och på plats.
• Nyckelhantering
• Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster
• Ha en översikt så att gemensamma utrymmen i fastigheten håller ett gott skick.
Publiceringsdatum2022-11-28ProfilVi söker dig som har minst gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem och har med fördel erfarenhet från ett serviceyrke. Många av våra hyresgäster i Krusbäret är internationella studenter så du behöver vara bekväm med kommunikation och kundkontakter på engelska. Körkort är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du stortrivs med kundkontakt och kan hålla en hög servicegrad i alla lägen. Du är en problemlösare som gillar utmaningar och ansvar och du utför dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Då du till största delen kommer att vara placerad ute på fastigheten du jobbar med behöver du vara självgående och inte ha något emot att arbeta på egen hand. Det härliga teamet i Halmstad finns dock där som ett stöd och ert gemensamma mål är att leverera högsta kvalité till våra hyresgäster!
Willhems erbjudande
Hos Willhem välkomnas du i en utvecklingsorienterad företagskultur med engagerade medarbetare och ett stort fokus på trivsel på arbetet. Vi erbjuder förmåner som friskvårdstimme och ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och regelbundna trivselaktiviteter.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast den 13 dec. via:
http://jobb.willhem.se/ Urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta fastighetsförvaltare Patrik Sjösten via mail:
patrik.sjosten@willhem.se eller telefon: 035-2804277.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Lön: Fast lön
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295),
https://www.willhem.se/ 302 50 HALMSTAD
Arbetsplats Willhem AB Publ
Jobbnummer 7208119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.