Försäljnings- och marknadsansvarig till mindre företag i Eskilst

Arena Personal Nordic AB / Organisationsutvecklarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-10-30

Om tjänsten
Just nu söker vi en försäljnings- och marknadsansvarig till ett anrikt och väletablerat företag i Eskilstuna. Företaget som har vuxit de senaste åren fortsätter att växa och står nu inför en expansion i USA. Med anledning av detta behöver företaget nu förstärkning inom försäljning.

Du kommer att arbeta brett inom marknad och försäljning, och både skapa och bygga relationer med nya kunder men även arbeta med att bevara och vårda de befintliga kundrelationerna. Du är med och skapar nya möjligheter på marknaden och kommer att resa en del i tjänsten. Utöver eventuella resor till USA har företaget även årliga utställningar i Tyskland där du naturligtvis är med och representerar företaget. Placeringsort för tjänsten är Eskilstuna och tänkt tillträde är i januari 2016.

Du kommer att påbörja din anställning via Arena personal med möjlighet till anställning direkt av vår kund.

Profil
Vi ser att du har en utbildning på högskolenivå inom områdena marknadsföring och försäljning (exempelvis Internationella marknadsföringsprogrammet) eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Tidigare arbetslivserfarenhet inom dessa områden är önskvärt, men inget krav - vilket även kan ge dig som nyexaminerad en möjlighet att komma in i en mycket spännande roll! Det viktigaste är att du brinner för försäljning och har ett starkt driv.

Tjänsten kräver förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Du bör ha en välutvecklad förmåga att kunna planera och prioritera rätt bland arbetsuppgifterna.
Vidare är det viktigt att du är glad och positiv samt har en serviceinriktad personlighet. Då du kommer att fungera som företagets ansikte utåt är det viktigt att du är både social och kommunikativ samt trivs i en roll med många möten med andra människor. I den här tjänsten är det en fördel om du är en orädd person med skinn på näsan som vågar ta för dig.
Du bör ha förmågan att se helheten och skapa möjligheter inom försäljning och kunna uttrycka dig väl i såväl tal som skrift på svenska. Denna tjänst kräver även att du talar och skriver engelska helt obehindrat eftersom företaget nu bygger upp en internationell kundkrets. Eftersom resor även kan förekomma inom Sverige är det ett krav att du har körkort.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-02
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2690
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin 016-142149 elena.hallin@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2504168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: