Floor Host/Kontorsvärd/ Kontorsvärdinna/ Receptionist/ Office Ma
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-01-19Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult ute hos kunden. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetDetta är en tjänst hos en ledande aktör inom anläggningsförvaltning, fastighetsförvaltning samt Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam arbetstillvaro ute hos sina kunder.
I den här tjänsten så arbetar du på plats hos en av organisationens kunder. Du får information om kunden senast i en intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen blir du kundens ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa ett välkomnande och professionellt mottagande. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att upplevelsen av kontor och lokaler ska förmedla en helhetsupplevelse av en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats som kundens medarbetare trivs i och tycker om.
Arbetsuppgifterna är i huvudsak att ta ansvar för servicen på kontoret, att ta emot besökare, servera catering, ansvara för konferensrum och att tekniken fungerar inför möten. Jobbet innehåller också en hel del administrativa uppgifter samt viss stöttning i receptionen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
• Meriterande med tidigare erfarenhet av administration och reception
• Meriterande med tekniskt intresse samt god datorvana.
• Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, i tal och skrift.
För att trivas i rollen som Floor Host så behöver du vara en aktiv och handlingskraftig person som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du tycker om att ta personlig kontakt, men kan också avgöra hur och när du lämpligast gör det. Du är även självgående och proaktiv i ditt arbete med att lösa uppkomna situationer. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar kundens vilja att leverera service i världsklass.
Övrig information:
Start: omgående
Plats: centrala Stockholm
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Floor host, office manager, office management, reception, receptionist, våningsvärd, våningsvärdinna, kontorsvärd, kontorsvärdinna, administration, service, intern service, kontorsservice, Stockholm, heltid, konsultuppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Emma Fredriksson
emma.fredriksson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6263520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.