Flexibel administratör till myndighet

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Är du en framåt och initiativtagande person som vill ha ett ansvarsfullt administrativt arbete på en statlig myndighet? Har du god samarbetsförmåga och trivs att jobba i team? Då är du rätt person för oss!

Publiceringsdatum
2016-05-10

Beskrivning
Vi på Perido söker dig som är utåtriktad och trivs bra i administrativa roller till en kombinerad tjänst hos en av våra statliga kunder i den västra delen av vårt avlånga land. Denna myndighet arbetar för ett hållbart samhälle och länkar samman allmänheten med de styrande funktionerna i Sverige. Kontoret, där även denna tjänst är placerad, finner du i centrala Göteborg.

Här arbetar du dels administrativt och dels i reception. Förekommande administrativa uppgifter är posthantering, scanning, enklare diarieföring samt utlämnande av handlingar. För att lyckas i rollen tror vi att det är bra om du har arbetat i något ärendehanteringssystem tidigare. Om du en tid in i uppdraget känner att du skulle vilja utöka ditt ansvar inom diarieföring finns det möjlighet till det. Vi söker dig som är noggrann och gillar att ha ordning och reda runtomkring dig. Du trivs som fisken i vattnet i serviceinriktade roller där samarbete är centralt. Vidare har du inga problem med att anpassa dig efter hastigt ändrade förutsättningar som kan göra att du behöver omprioritera i ditt arbete.

Är du vår kunds nya administrativa stjärna? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasieutbildning
• Minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Minst ett års erfarenhet av arbete i något ärendehanteringssystem
• Datorvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Erfarenhet av statligt arbete
• Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till årsskiftet 2016/2017 med möjlighet till förlängning. Tillträde 2016-06-15.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13568MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13568MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13568
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2836097

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: